کد خبر: ۱۱۶۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲ 07 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 19/01/1403 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

کولرهاي گازي قاچاق به بازار نرسيد

فرمانده انتظامي استان از کشف 300 دستگاه انواع کولر گازي خارجي قاچاق به ارزش 100 ميليارد ريال در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در تشريح جزئيات اين خبر، بيان داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني موفق به شناسايي انبار کالاي قاچاق خارجي در شهرستان آمل شدند.

وي تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي با هماهنگي قضائي در بررسي هاي صورت گرفته، 300 دستگاه انواع کولر گازي خارجي قاچاق را كشف و در اين ارتباط متهم به قاچاق کالا را شناسايي و دستگير کردند.

 فرمانده انتظامي استان مازندران ، اظهار کرد: کارشناسان اقتصادي ارزش ريالي کالاي مکشوفه را بالغ بر 100 ميليارد ريال برآورد کردند.

سردار مفخمي با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد، خاطر نشان کرد که مردم مي توانند، اخبار خود را در راستاي مبارزه با کالاي قاچاق از طريق شماره تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

-------------------------------------

ارائه خدمات انتظامي به بيش از 16 هزار شهروند مازندراني در کلانتري و پاسگاه ها 

رئيس پليس پيشگيري استان مازندران از ارائه خدمات انتظامي به بيش از 16 هزار نفر مراجعه کننده به کلانتري ها و پاسگاه هاي سطح استان از ابتداي سال تا کنون خبر داد .

سرهنگ "سيد محسن جعفري" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: با توجه به اينکه کلانتري ها و پاسگاه ها در ارتقاي امنيت و احساس آرامش در ابعاد مختلف نقش موثري دارند در ايام نوروز اين رده ها در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان نسبت به ساير واحدهاي  پليس پيشگام بوده اند.

سرهنگ جعفري در ادامه از استقرار ايستگاه هاي ثابت و سيار پليس در ايام نوروز خبر داد و گفت: 14واحد ايستگاه پليس در اين ايام در نقاط مختلف  استان مستقر و به منظور تأمين امنيت گردشگران و مسافرين به فعاليت پرداختند .

اين مقام انتظامي با بيان اينکه  در اين مدت 16 هزار 991نفر از شهروندان به يگان هاي انتظامي مراجعه و خدمات انتظامي دريافت کرده اند، گفت: از اين تعداد 2016 نفر خدمات مشاوره اي ارائه شده است.

سرهنگ جعفري ادامه داد: در طول اين مدت 24 هزار و 575 مورد تماس عملياتي از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به کوپ ها ابلاغ که بلافاصله اقدامات لازم در خصوص ارائه خدمات انتظامي و رسيدگي به نياز هاي پليسي شهروندان انجام شده است.

رئيس پليس پيشگيري استان مازندران در پايان ضمن قدرداني از زحمات شبانه روزي ماموران انتظامي کلانتري و پاسگاه هاي سطح استان تاکيد کرد: خدمت بي‌منت و شبانه‌روزي پليس به منظور تامين نظم و امنيت و آرامش مردم با آمادگي صد در صدي و بهره گيري از كليه امكانات در کوپ ها اجرايي شد.

-------------------------------------

دستگيري سارق طلا جات منزل کمتر از 5 ساعت در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسايي و دستگيري سارق طلا جات منزل وکشف 3 ميلياردي طلا کمتر از 5 ساعت در بهشهر خبر داد. 

سرهنگ "  علي اکبر قلي پور" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت:در پي وقوع سرقت طلاجات از منازل در شهرستان، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: افسران تجسس  با رصد هوشمندانه سارق را شناسايي و طي هماهنگي هاي قضايي در يک عمليات غافلگيرانه وي را کمتر از 5 ساعت در مخفيگاهش دستگيرکردند.

سرهنگ " قلي پور" با اشاره به اعتراف متهم به 3 فقره سرقت طلاجات از منازلT گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش طلاهاي مسروقه به طور تقريبي 3 ميليارد ريال برآوردشده است.

فرمانده انتظامي شهرستان با بيان اين که اموال مسروقه توسط اين پليس کشف و تحويل مالباخته گان شد، از شهروندان خواست:  اموال با ارزش خود را در گاو صندوق هايي که قابليت حمل به آساني را ندارند و يا صندوق امانات بانک ها نگهداري کنند.

-------------------------------------

کشف قرص و داروهاي غير مجاز بدن سازي و رانگردان در تنکابن 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از کشف بيش از 25 هزار عدد انواع قرص و داروهاي غيرمجاز بدن سازي و روانگردان در آن شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، گفت: در پي کسب خبري مبني بر فروش انواع قرص و داروهاي غير مجاز توسط افرادي در اين شهرستان موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: پس از هماهنگي هاي قضائي و تشکيل تيم عملياتي، ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي، متهم را شناساي

ي و در عملياتي ضربتي وي را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، خاطر نشان كرد: ماموران در بازرسي از محل زندگي متهم، بيش از 25 هزار عدد انواع قرص هاي غير مجاز بدن سازي و روانگردان را کشف کردند.

سرهنگ ديلمي با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد، گفت: داروهاي مخدر و غير مجاز عاملي مهم و مخاطره آميز براي بهداشت و سلامت جوامع بشري است و مقابله با پديده شوم داروهاي غير مجاز و خطرناک نيازمند همکاري و تعامل همه آحاد جامعه با فرماندهي انتظامي است.

-------------------------------------

دستگيري عاملان تيراندازي در جشن عروسي

فرمانده انتظامي شهرستان نور از شناسايي و دستگيري 4 عامل تيراندازي و نزاع و درگيري در جشن عروسي در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ کارآگاه " احمد اميني" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره تيراندازي و نزاع و درگيري در جشن عروسي در چمستان نور، مأموران بلافاصله جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادي از اراذل و اوباش سطح يک استان در جشن عروسي پس از اقدام به تيراندازي و نزاع و درگيري و مجروحيت 3 نفر از محل متواري شده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي 4 عامل تيراندازي و نزاع و درگيري را در اين شهرستان شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ اميني با بيان اينکه همه متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند، از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاري، مراتب را بلافاصله به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

کشف مرغ دولتي احتکاري در شهرستان محمودآباد

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف يک تن و 300 کيلوگرم مرغ دولتي سردخانه اي احتکاري و اخلال در نظام اقتصادي به ارزش يک ميليارد و 300ميليون ريال در شهرستان محمودآباد خبر داد . 

سرهنگ  " محمد محمد پور " درگفت و گوي اختصاصي  با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با اشراف اطلاعاتي و اقدامات ويژه پليسي موفق به شناسايي سردخانه اي که اقدام به نگهداري مرغ دولتي سردخانه اي و خارج از شبکه توزيع در شهرستان محمودآباد مي کرد، شدند.

وي افزود: ماموران اين پليس و کارشناسان جهاد کشاورزي استان مازندران و شهرستان محمودآباد در بازرسي از سردخانه شناسايي شده، مقدار يک تن و 300کيلوگرم مرغ يخ زده به ارزش يک ميليارد و 300ميليون ريال که خارج از شبکه توزيع بوده را کشف کردند.

سرهنگ محمد پور با اشاره به اينکه در اين رابطه متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد، ضمن قدرداني از شهروندان خواست: هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و يا احتکار و جرائم اقتصادي را به مرکزفوريت هاي پليسي 110 گزارش کنند.

-------------------------------------

دستگيري 2 سارق سيم و کابل مخابرات در گلوگاه 

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري 2سارق حرفه‌اي سيم مخابرات و موتورسيکلت در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمود کلواني" در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل مخابرات و موتورسيکلت  در سطح شهرستان، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي، افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با پيگيري سرنخ‌هاي به دست آمده از صحنه‌هاي سرقت 2 سارق حرفه اي را در اين ارتباط شناسايي و دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه در ادامه با اشاره به اعتراف متهمان به 11 فقره سرقت سيم و کابل برق و موتورسيکلت در سطح شهرستان، اظهار داشت: اين افراد پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و با قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند .

سرهنگ کلواني در ادامه پيشگيري از وقوع انواع سرقت‌، ايجاد ناامني رواني براي مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترين اولويت‌‎هاي مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاري اجتماعي نيازمند عزم و اراده  همگاني است. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار