رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان قزوین عادی، مطلوب و روان است و منتظر موج بازگشت مسافران نوروزی هستیم.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ 30 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان قزوین عادی، مطلوب و روان است و منتظر موج بازگشت مسافران نوروزی هستیم. پیش‌بینی می‌کنیم فردا صبح ۱۲ فروردین ماه، هم وضعیت ترافیکی در محور‌های استان مطلوب باشد.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: محدودیت تردد در جاده قدیم قزوین- رشت برای وسایل نقلیه سنگین اعم از کامیون‌ها و تریلر‌ها تا ساعت ۲۴ روز ۱۳ فروردین برقرار است. از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه یعنی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا روز گذشته ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، بیش از ۱۹ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده که استان قزوین در این زمینه رکورددار است.

وی ادامه داد: در موج بازگشت از سفر‌ها همیشه با مشکل خستگی، خواب‌آلودگی، عجله و شتاب رانندگان مواجه هستیم، توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز پیش از سفر استراحت کرده و همچنین در حین سفر نیز در مجتمع‌های بین‌راهی توقف کرده و استراحت کنند و از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند.

ذاکری‌منش در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی تا پایان تعطیلات در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود و تا عادی شدن وضعیت ترافیکی محور‌ها به هموطنان عزیز خدمت‌رسانی می‌کند و حافظ نظم و امنیت جاده‌هاست.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار