سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به شرایط پساتحریم، گفت: باید وضعیت سیاست‌گذاری در شرایط پساتحریم را از امروز بدانیم و برای آینده برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 21 October 2015
به گزارش تابناک تبریز ، احمد محمدزاده در در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار داشت: در شرایط پساتحریم علی‌الخصوص در رابطه با صادرات باید به خوبی برنامه‌ریزی کرده و برای بالا بردن کیفیت محصولات صادراتی استانداردهای جهانی برای صادرات را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: در شرایط پساتحریم در خصوص صادرات، با توجه به این که صنعت تبدیلی ارزش افزوده خوبی دارد، واحدهای بسته‌بندی را باید به گونه‌ای تجهیز کنیم که بتوانند به خوبی در آن شرایط نقش‌آفرینی کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان این که برای سال آینده پیش‌بینی شده نزدیک دو برابر گندم از کشاورزان خریداری شود، خاطرنشان کرد: امروز می‌توان با اطمینان گفت که همه مطالبات کشاورزان پرداخت شده و بدهی وجود ندارد و امیدواریم با حمایت از کشاورزان از طریق تامین منابع مالی بتوانیم نیاز کشاورزان را تامین کنیم تا در خصوص تنظیم بازار هم کمک شود.

در ابتدای این نشست رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی به ارایه گزارشی از اقدامات این سازمان برای تنظیم بازار پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار