مأموران پلیس قزوین باند چهار نفره سارقان مسلح در شهر قزوین را دستگیر کردند، همچنین مأموران پلیس در شهرستان بوئین‌زهرا ۷ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل دپو شده در باغات یکی از روستا‌های هم‌جوار را کشف کردند.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰ 23 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان قزوینی با سامانه ۱۱۰ پلیس، مبنی بر سرقت مسلحانه از منزل وی توسط ۲ فرد ناشناس، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۵ جانبازان به محل اعزام شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد ۲ فرد مسلح وارد منزل فرد شاکی شده و پس از تهدید وی، ۲ دستگاه خودروی سواری او را به همراه مقادیر قابل توجهی طلا، جواهرات و دیگر لوازم قیمتی به سرقت برده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و شیوه و شگرد سارقان در انجام سرقت، بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع شده و تیمی از کارآگاهان زبده این یگان مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

ابراهیمی با بیان اینکه در پی اقدامات اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگرد‌های پلیسی هویت هر ۲ سارق شناسایی شده و آن‌ها در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند، یادآور شد: متهمان در تحقیقات ابتدائی به بزه انتسابی با همکاری ۲ عضو دیگر باند اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ۲ عضو دیگر باند نیز در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: هر ۲ دستگاه خودرو به همراه طلاجات و دیگر اقلام سرقت شده در مخفیگاه سارقان در شهر قزوین کشف و با هماهنگی قضائی تحویل شاکی شد.

دپوی بیش از ۷ هزار لیتر گازوئیل در باغات بوئین‌زهرا

سرهنگ وجیه‌الله عبدی، فرمانده انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی غیرقانونی مقادیر قابل توجهی گازوئیل در باغات یکی از روستا‌های هم‌جوار شهرستان بوئین‌زهرا، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی به همراه نماینده شرکت نفت به محل اعزام شدند که در بازدید انجام شده ۲ مخزن سوخت حاوی مقدار تقریبی ۷ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل که فاقد هر گونه مجوز از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا با اشاره به اینکه ارزش ریالی گازوئیل کشف شده حدود ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال است، یادآور شد: یک نفر در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار