جانشین فرمانده انتظامی ساری از شناسایی و دستگیری سارقان خودرو و پارکینگ منازل مسکونی با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 21 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران، امام‌قلی دوستدار گفت: طی وقوع چندین فقره سرقت از پارکینگ منازل شهروندان ساروی، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری 13 با تقویت گشت‌های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی هنگام انجام مأموریت از حضور دو مظنون در داخل آپارتمانی در خیابان فلسطین باخبر و به‌سرعت وارد عمل شدند.
جانشین فرمانده انتظامی ساری بیان کرد: مأموران با حضور در محل حادثه در اقدامی سریع و غافل‌گیرانه دو نفر از سارقان به نام‌های «ه ـ ب» و «م ـ ط» را زمانی که در حال سرقت دو دستگاه دوچرخه از پارکینگ یکی از منازل مسکونی بودند، شناسایی و دستگیر کردند.
دوستدار اضافه کرد: مأموران در بازجویی‌های فنی و تخصصی موفق به کشف مقادیر زیادی ابزار و تجهیزات مربوط به سرقت، چهار دستگاه دوچرخه، دو حلقه لاستیک و دستگاه پخش اتومبیل و ... از این دو سارق شدند.
وی در پایان گفت: متهمان در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به 10 فقره انواع سرقت از منازل شهروندان ساروی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار