قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی:
قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی در همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران بردسکن گفت: امسال ۵ هزار و ۳۰۰ مددجوی تحت حمایت توانمند و از چرخه حمایت های مستمر خارج شده اند.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 17 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران با حضور قائم مقام کمیته امداد استان خراسان رضوی ، امام جمعه ،فرماندار و بخشداران ،فرماندهی سپاه، مسئولین ادارات شهرستان بردسکن برگزار گردید .
سید مصطفی موسوی قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی در این‌همایش از خیرین تقدیر و تشکر کرد و آمار کلی از عملکرد استان خراسان رضوی ارائه داد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود ۵۰۰۰ سری جهیزیه و بیش از ۶۰۰۰ کالای ضروری زندگی به مددجویان تحت حمایت استان اهدا شده است گفت:۱۵۶ هزار نفر حامی ۴۹ هزار فرزند یتیم و محسنین در خراسان رضوی هستند.
موسوی با بیان اینکه در ماه گذشته ۲۱ میلیارد تومان توسط خیران به حساب ایتام واریز شده است .
قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی اظهار داشت: امسال تعداد ۵ هزار و ۳۰۰ مددجوی تحت حمایت توانمند شده اند و از چرخه حمایت های مستمر خارج شده اند.

در ادامه سیدکاظم حسینی رئیس کمیته امداد بردسکن در این همایش از خیرین و نیکوکاران و مشارکت آنها تقدیر و تشکر نمودند و گزارشی از فعالیت های مشارکتی امداد با خیرین ارائه کرد.

فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه نهادینه شود
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان بردسکن در همایش خیرین و نیکوکاران از زحمات سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی که نگاه ویژه به مشکلات جامعه هدف امداد شهرستان دارند تقدیر کرد و همچنین ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بی شائبه حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان، اظهار داشت: تأسیس نهادهایی مانند کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه، بسیج، نهضت کلان و آینده نگری امام خمینی (ره) بود.
امام جمعه بردسکن با بیان اینکه کمیته امداد از ابتدا تأسیس در عرصه‌های مختلف در خدمت به محرومان گام‌های بلندی برداشته است، افزود: وظیفه تک تک ما به عنوان یک مسلمان کمک به اقشار محروم جامعه است که شریف‌ترین اقوام هستند.
وی با تاکید بر اینکه از فرصت‌هایی که داریم برای یاری نیازمندان استفاده کنیم، عنوان کرد: خداوند نیکوکاران را دوست دارد،همه به ویژه خیرین در آستانه فصل بهار و نوروز به نیازمندان کمک کنیم.
وی در پایان خواستار مشارکت همگانی در جشن نیکوکاری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار