کد خبر: ۱۱۵۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ 10 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی عباس فلاحتی مطلق از آزادی ۱۶۳ نفر طی سال جاری خبر داد و گفت: این افراد شامل جرائم مالی غیرکلاهبرداری شامل بدهکاران بانکی، تصادفات و مهریه است.
مدیرعامل ستاد دیه کهگیلویه وبویراحمد افزود: میزان بدهی این افراد ۱۴۰ میلیارد تومان بود که شکات از ۶۷ درصد این مبلغ معادل ۱۰۰ میلیارد تومان گذشت کردند.
مدیر عامل ستاد دیه کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه آورده زندانیان ۸ میلیارد تومان بود گفت: ۷ میلیارد اعصار توسط قضات پذیرفته شد، ضمن اینکه وجوه گرفته شده این افراد ۶ میلیارد تومان است. وی با اشاره به اینکه میزان تسهیلاتی که از چهار بانک طرف قرار داد جذب شد، ۱۳ میلیارد تومان است، گفت: در صورت همکاری بانک‌ها ۲۷ نفر زندانی جرائم غیرعمد آزاد و به کانون خانواده باز می‌گردند.
فلاحتی مطلق عنوان کرد: در هفته گذشته ۲۰۰ میلیون تومان بلاعوض به این افراد کمک شد که افرادی که مستحق کمک هستند از زندان آزاد شوند
رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن گلریزان در ۱۸ فروردین سال آینده خبر داد و گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است.
وی خاطرنشان کرد: از راه‌اندازی نهضت غدیر خبر داد و گفت: در این طرح افراد هر میزان که بتوانند برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار