سرپرست اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای غرق آباد ساوه گفت: عبور انواع تریلی از جاده بیات (ساوه - درگزین همدان) ممنوع شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 06 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،علی‌اصغر سلیمی با تأکید بر اینکه این ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده بیات ساوه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، افزود: تصادفات زیاد و جلوگیری از تخریب جاده به واسطه عبور و مرور خودروهای سنگین از جمله دلایل اتخاذ این تصمیم است.

وی ادامه داد: جاده بیات ساوه به طول 60 کیلومتر، شهر نوبران شهرستان ساوه را به درگزین همدان متصل می‌کند که از زیرساخت راه روستایی برخوردار بوده و تردد تریلی‌های کشنده و دیگر خودروهای سنگین باعث بروز خسارت به این جاده می‌شود.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای غرق‌آباد شهرستان ساوه اظهار داشت: همچنین با توجه به اینکه این مسیر محل تردد بیش از 20 روستا در شهرستان ساوه است، سالانه شاهد تصادفات متعدد خودروها هستیم که ارتقای این جاده یکی از ضرورت‌های مهم به شمار می‌رود.

سلیمی تصریح کرد: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای غرق‌آباد شهرستان ساوه، در سال جاری 40 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای نگهداری و روکش آسفالت جاده بیات هزینه کرده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار