مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اعلام کرد: بازرسی در حوزه آرد و نان، محصولات لبنی و روغن موتور منجر به پلمب تعدادی از این واحد‌ها شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 05 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحیمی آذر سه شنبه ۱۵ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: در جهت تشدید بازرسی در حوزه آرد و نان و محصولات لبنی و روغن موتور با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های ذیصلاح از زنجیره‌های نانوایی و توزیع کنندگان و عمده فروشی‌های روغن موتور استان بازرسی انجام شد و برخی از نانوایی‌های متخلف پلمپ و پرونده برای برخی از فروشندگان روغن‌های موتور و شرکت‌های تولید کننده محصولات لبنی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: در مدت ۱۱ ماهه سال جاری ۹ هزار و ۵۱۹ مورد بازرسی انجام شده و طی این بازرسی‌ها برای تعداد هزار و ۹۷۸ واحد متخلف پرونده تعزیرات تشکیل شد.

وی با بیان اینکه گشت‌های اداره تعزیرات حکومتی استان در حوزه‌های قاچاق و کالا و خدمات و بهداشت و درمان با مشارکت نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، اتاق اصناف، اداره کل صمت، اداره استاندارد و جهاد کشاورزی انجام میشود، افزود: تعزیرات حکومتی به صورت مداوم در سطح استان اردبیل هرگونه تخلف احتمالی را رصد کرده با هرگونه تخلف در حوزه‌های مختلف اقتصادی خصوصاً کالا‌های اساسی و مایحتاج مردمی بشدت برخورد قانونی می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: طرح نوروزی از تاریخ ۱۵ اسفند شروع و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت و در این طرح تمامی مراکز مهم تولیدی، توزیعی و عمده فروشی مورد رصد و بازرسی گشت‌های مشترک قرار گرفته و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی آذر خاطر نشان کرد: سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و اینترنتی به آدرس ۱۳۵ tazirat بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی می‌باشد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار