پیام مشترک نماينده ولي فقيه و استاندار آذربایجان غربی
حماسه‌ حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 02 March 2024

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک از حماسه حضور پرشور مردم استان در انتخابات قدردانی کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

اكنون كه به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگير و مسئولانه مردم عزيزمان در امنیت و سلامت کامل به پايان رسيد، وظيفه می دانيم تشكرات صميمانه خود را نثار مردم غيور، هوشيار و عظيم الشأن  آذربایجان غربی كرده، بخاطر رشد و همت و وقت شناسی شما مردم بزرگ، به درگاه خداوند متعال شکرگزاریم.

حماسه‌ حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.

یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید.

 یکبار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی پای فشردید و ثابت کردید که آذربایجان غربی همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

با تبریک به منتخبین مردم و قدردانی از تلاش و اهتمام کلیه عوامل اجرایی، نظارتی و تامین امنیت، به طور قطع دستاورد این حضور اعتلاى ايران عزيز اسلامى مان است. برای همگان آرزوی پیروزی و سعادتمندی داريم .

سيد مهدي قريشي

نماينده ولي فقيه در اذربايجان غربى و امام جمعه اروميه

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار