با اعلام مدیریت حرم مطهر بانوی کرامت ۱۰ صندوق اخذ رأی در صحن‌های امام رضا (ع)، امام هادی (ع)، جواد الائمه (ع) مسجد اعظم و صاحب الزمان (عج) مستقر خواهد شد و مردم شریف قم می‌توانند در کنار عمل به تکلیف شرعی و سیاسی خود از فیض زیارت نیز بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 29 February 2024

به گزاش تابناک قم، با اعلام مدیریت حرم مطهر بانوی کرامت هماهنگی لازم برای استقرار صندوق‌های اخذ رأی در این حرم مطهر انجام گرفته و خادمان این آستان مقدس آماده استقبال از مردم شریف قم برای اخذ رأی هستند.

بر اساس این گزارش در مجموع ۱۰ صندوق اخذ رأی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) مستقر خواهد شد و رأی‌دهندگان می‌توانند به‌صورت خانوادگی این تکلیف شرعی و سیاسی خود را در جوار حرم مطهر بانوی کرامت انجام دهند و از فیض زیارت نیز بهره‌مند شوند.

گفتنی است در صحن امام رضا (ع) دو صندوق خواهران و برادران در حجره ۳۵، یک صندوق ویژه خواهران در مقبره پروین اعتصامی و یک صندوق ویژه برادران در حجره ۲۳ مستقر خواهد شد.

همچنین در صحن امام هادی (ع) یک صندوق ویژه برادران در مقبره مرحوم دولابی، در مسجد اعظم یک صندوق ویژه خواهران در دارالتلاوه، در صحن جوادالائمه (ع) دو صندوق خواهران و برادران واقع در در رواق نوجوان و در صحن صاحب‌الزمان (عج) دو صندوق خواهران و برادران واقع در اداره زائران غیرایرانی آماده اخذ رأی از مردم هستند.

مقدمات اجرایی استقرار صندوق‌ها با پشتیبانی حرم مطهر بانوی کرامت فراهم شده و علاوه بر هیئت‌های اجرایی و نظارت، یک خادم نیز در کنار هر صندوق حاضر خواهد بود تا شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها فراهم کنند.

گفتنی است اخذ رأی از صبح روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور در حرم مطهر بانوی کرامت آغاز خواهد شد و تا زمانی که از سوی وزارت کشور اعلام شود ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار