لیست شبکه سامان با حضور ۱۵ زن به طور رسمی اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 26 February 2024

به گزارش تابناک تهران به نقل از ایسنا، حسین بهمن آبادی دبیر ستاد انتخابات استان تهران شبکه سامان در نشست خبری اعلام لیست سامان اظهار کرد: شبکه سامان برای جلوگیری از افراد تکراری اعلام موجودیت کرد. سامان برای تغییر است. مردم از افراد تکراری خسته هستند آنها از معیشت گله دارند. حق با مردم است. مردم حتما از دو طیف چپ و راست به سمت سامان که فرزندان خود آنها هستند، گرایش پیدا می کنند. ما نمایندگانی به مجلس می فرستیم که مشکلات را بشناسند و برای رفع مشکلات اقدام کنند. باید برای بانوان ارزش بیشتری قائل شد. کار، تلاش و عدم دروغ گویی برای مردم مهم است.

در ادامه محمدعلی رجبی رئیس ستاد انتخابات استان تهران شبکه سامان را مردمی‌ترین جبهه در میان تشکل‌های سیاسی دانست و افزود: ما متخصص‌ترین افراد را انتخاب کرده ایم که به چپ و راست تعلق ندارند. با بیش از ۲۰۰ نفر مصاحبه کرده و مطمئن هستیم بهترین نفرات را برای مجلس انتخاب کرده‌ایم. ما از مردم و برای مردم هستیم و نه اصولگرا هستیم و نه اصلاح طلب. چالش‌های ما همان مشکلات مردم است. مردم از چپ و راست خسته شده‌اند و سامان قطعا نماینده مردم است. ما اعتقاد داریم باید نگاه مجلس به مردم و روش حکمرانی تغییر کند. تنها لیستی هستیم که ۱۵ خانم متخصص، دارای ایده، دانش و با نگاه مردمی داریم. سامان یک شبکه مردمی خدمتگزار است. چه رای بیاوریم چه نیاوریم پیروز هستیم؛ چون به وظیفه خود عمل کرده‌ایم. برای اقتصاد، تجارت، فیلترینگ، حجاب برنامه داریم. برای همه کمیسیون‌ها برنامه داریم.

اعلام موجودیت رسمی شبکه مردمی سامان با حضور ۱۵ خانم در لیست تهران

وی اعلام کرد که سامان در انتخابات خبرگان رهبری از آیت الله اعرافی، قمی، نعیم آبادی، صفایی بوشهری، موسوی جزایری و مصباحی مقدم حمایت می کند.

رجبی افزود: برای تغییر، برای سامان، این شبکه از مردم و برای مردم است و از مردم می خواهیم با مراجعه به آدرس samannetwork.ir به شبکه سامان بپیوندند.

لیلا لاریجانی سرلیست بانوان شبکه سامان نیز در این نشست بیان کرد: سامان تازه تشکیل شده و دنبال شنیدن صدای مردم است و درک واقع بینانه از شرایط کشور دارد. اولویت این تشکل، منافع ملی است. سامان اهتمام دارد که باید شرایط کشور تغییر کند. سامان مشارکت مردمی را در سیاست اقتصاد و فرهنگ اصل می‌داند. تقویت بخش خصوصی و اهتمام به رفع مشکلات این بخش اهمیت دارد. سامان می‌داند حل مسائل کشور محلی و جزئی نیست و حاکمیت لازم است برای حل این مشکلات اقدام کند. سامان دنبال نگاه نو برای حل مشکلات کشور است. بخشی از مشکلات به ساختارها ربط دارد و باید این مشکلات رفع شود.

علی طالبی سرلیت مردان لیست سامان نیز اظهار کرد: سامان مطالبه گر و در کنار مردم است. سامان آینده نگر و دنبال تحول خواهی است و ایده و برنامه دارد. سامان دنبال رفع فقر و محرومیت از کشور است و برنامه دارد. در سامان دنبال روش های جدید در تحول در قانونگذاری و نظارت در مجلس باشیم. ما دنبال مشارکت دادن مردم در سرنوشت کشور هستیم. در استفاده از توان نخبگان و بانوان در کشور ضعف داریم. انتخابات عرصه حضور اراده‌ها برای تغییر و تحول است و سامان حتما می تواند اراده ها را برای تحول تجمیع کند. 

اعلام موجودیت رسمی شبکه مردمی سامان با حضور ۱۵ خانم در لیست تهران

در ادامه روح الله شُکری یکی دیگر از اعضای لیست سامان، با بیان اینکه فضای انتخابات نیاز به تحول بسیار مهم دارد، گفت: باید آقازاده ها و آقا بزرگ های سیاسی و سهمیه بندی کنار گذاشته شود. این کسانی که چهار دهه است که مسئولیت داشته و امروز سرلیست هستند، فضا را در اختیار جوانان و مستقلین قرار نمی‌دهند. ما باید با تمام قوا وارد میدان شویم و سهم خواهی و میزبازی آنها را به هم بزنیم. کارزار انتخابات اصلا اخلاق‌مدار نیست. آقا بزرگ‌ها با جوانان مشکل دارند.

وی ادامه داد: ما برای معیشت مردم برنامه داریم. آنها باید کارنامه خود در مجلس را ارائه کنند. رهبری مشارکت حداکثری می‌خواهند اما این افراد برای مشارکت چه کار کرده‌اند؟ امروز باید نشان دهیم جوانان هم برای اداره کشور برنامه دارند. باید از این فرصت برای بهبود معیشت مردم استفاده کنیم.

محمد زارعی نیز در این نشست خاطرنشان کرد: چرا بعد از تعطیلی حزب جمهوری باید مردم فقط به دو جریان رای می دادند؟ امیدواریم شبکه سامان به فکر این باشند، عمر این مجموعه فقط مربوط به انتخابات نباشد.

وی افزود: کسی در میدان انتخابات موفق است که افکار عمومی جامعه را اقناع کند. جامعه لیست‌ها و نظرات گوناگون را رصد می کند. ما باید به عهد خود با مردم پایبند باشیم. تهران یکی از شهرهای محروم کشور است. محلات فقیر در تهران داریم. همین لیست‌ها تهران را محروم نگه داشته‌اند. ما باید به مردم خدمت کنیم. عملکرد همین لیست‌ها سرمایه اجتماعی را کاهش داده است.

در ادامه محمد رویانیان یکی دیگر از اعضای لیست سامان گفت: از هرکسی که برای مردم با نیت خدمت و رفع مشکلات مردم و ایجاد فضای جدید اقدامی انجام دهد، حمایت می‌کنیم. من در چند لیست هستم ولی به اینجا آمدم به احترام کسانی که با هم عهد کرده اند که پنجره و فضای جدیدی ایجاد کنند. ما هر دوره از مردم رای می گیریم ولی آنها را فراموش می کنیم و این جای تاسف دارد. مردم سرمایه اصلی کشور هستند ولی احساس مردم الان خوب نیست. من موافق تخریب کسی نیستم ولی همه مشکل داریم و باید دنبال تحول خواهی و راه جدید باشیم. برای باز کردن راه جدید نباید دیگران را بکوبیم بلکه باید خود را خوب به مردم بشناسانیم.

اعلام موجودیت رسمی شبکه مردمی سامان با حضور ۱۵ خانم در لیست تهران

در ادامه زهره سادات خلیلی گفت: شبکه مردمی سامان مستقل است و با مطالبه دغدغه های مردمی شکل گرفته است. سامان از آوردن چهره‌های تکراری که منشا خدماتی برای مردم نبودند، در لیست خودداری کرده است. ۱۵ نفر از بانوان در لیست حضور دارند که این اقدام ارزشمند است. همه این بانوان متخصص و تحصیل کرده هستند. ما مشکل رسانه و فرهنگ در کشور داریم. سبک زندگی ما خیلی تغییر کرده است. متاسفانه استفاده ابزاری از بانوان با حجاب استایل‌ها در حال ایجاد است. زن تراز انقلاب اسلامی نه زن شرقی و نه غربی است ما حضرت فاطمه (س) را برای الگوی خود داریم. می‌توانیم از طریق فرهنگ به اقتصاد برسیم. با صدور فرهنگ می توانیم اقتصاد خود را تقویت کنیم. ترکیه با ساخت سریال و فیلم، اقتصاد و گردشگری خود را تقویت کرده است. صنعت مد و لباس خود را به جهان صادر کرده است. در زمینه فرهنگ باید برنامه جدی داشته باشیم.

الهه راستگو نیز در این نشست با اشاره به انتقاد مردم از شرایط کشور، بیان کرد: در  کشور امکانات زیادی داریم اما این امکانات عادلانه در کشور توزیع نشده و به همین دلیل در کشور با فقر و محرومیت مواجه هستیم. سامان دنبال ایجاد تغییر در مدیریت کشور است. دغدغه ما رفع مشکلات مردم از جمله مشکلات معیشتی است. ما در همه حوزه ها برنامه داریم. افتخار می کنم که به جایگاه بتنوان در سامان توجه شده است.

اعلام موجودیت رسمی شبکه مردمی سامان با حضور ۱۵ خانم در لیست تهران

در پایان لیلا رضایی نیز گفت:  سامان دنبال تغییر و تحول در شرایط کشور است. ما با استفاده از توان جوانان، نخبگان و بانوان دنبال تحقق مطالبات مردم و منویات رهبر انقلاب هستیم. ما سعی می کنیم با استفاده از ظرفیت همه اقشار، در مدیریت کشور تحول ایجاد کنیم.

اسامی لیست سامان به شرح زیر است:

۱- لیلا لاریجانی

۲- زهرا سادات خلیلی

۳- الهه راستگو

۴- پریسا دانشجو

۵- لیلا رضایی

۶- سیده مهری جوادی

۷- محدثه ویشته

۸- معصومه سوری

۹- نسرین نوری

۱۰- ناهید دمیرچی

۱۱- زهرا عباس زاده تالارپشتی

۱۲- اعظم حاجی نسب

۱۳- الهه میگون پوری

۱۴- فرزانه جعفری

۱۵- فاطمه زرین ماه

۱۶- محمد خوش چهره

۱۷- حمیدرضا صداقت جو

۱۸- محمد میرزایی منش

۱۹- علی توحیدی

۲۰- فریدون رستمی

۲۱- روح الله شکری

۲۲- ابوالفضل زهره‌وند

۲۳- عباس محبی مقدم

۲۴- علی طالبی

۲۵- کمال اکبری

۲۶-غلام محمد زارعی

۲۷- سید محمد امین طالب شهرستانی

۲۸- محمد رویانیان

۲۹- سید جواد حسینیان

۳۰- محمد نوروزی فرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار