دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد گفت: همه ما بنا به وظیفه‌ای که داریم باید برای تقویت نظام اسلامی تلاش کنیم و یکی از مصادیق تقویت نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 20 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، حامد عمرانی امروز، اول اسفندماه در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در نشست هم اندیشی شورا‌های اسلامی شهر و روستاها، متنفذان و سران طوایف شهرستان عنبرآباد، اظهار کرد: همه ما خود را در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم؛ بنابراین باید بیان، قلم، قدم و رفتار ما سنجیده و در راستای تقویت نظام باشد و باید مراقب باشیم تا ناخواسته با رفتار و گفتار خودمان در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی ابراز کرد: روزی در جبهه شهید همت فرمود هر موقع در مناطق جنگی راه را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد، همان جبهه خودی است و امروز باید مراقب باشیم ببینم دشمن کجا را هدف قرار داده است.

عمرانی با بیان اینکه امروز تمرکز دشمن بر کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، اظهار کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و ماهواره به دنبال کاهش مشارکت است و در این راه افرادی که خارج نشین شده‌اند و افرادی در داخل کشور با اظهار نظر‌های خلاف واقع، به دشمن کمک می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت مشکلات در جامعه افزود: کسی منکر مشکلات اقتصادی و گرانی نیست، اما نظام اسلامی علی رغم تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان، خدمات ارزنده‌ای انجام داده که باید با جهاد تبیین دستاورد‌ها و خدمات نظام و انقلاب اسلامی به اطلاع مردم رسانده شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: همه ما بنا به وظیفه‌ای که داریم باید برای تقویت نظام اسلامی تلاش کنیم و یکی از مصادیق تقویت نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی مشارکت حداکثری را مورد تاکید قرار داد و گفت: با رای دادن تکلیف ما ادا نمی‌شود، بلکه باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهایت تلاش خود را به عنوان یک جهاد در راه خدا انجام دهیم.

عمرانی بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: بیان خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی برای مردم و به ویژه مستضعفان امید آفرین است و باعث می‌شود شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

دادستان عنبرآباد با توصیه به مشارکت افزود: مشارکت در انتخابات و تبلیغ برای مشارکت حداکثری مردم از مصادیق تواصی به حق است، اما استفاده از موقعیت و جایگاه به نفع یا بر علیه یک کاندیدا جرم محسوب می‌شود و خیانت به مردم است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار