مهرداد کیانی در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرداری کرج که با حضور معاونین شهردار، مدیران مناطق ۱۰ گانه و روسای سازمان‌های تابعه برگزار شد، اظهار  کرد: با توجه به اینکه آذین بندی شهر در اعیاد و جشن های ملی ومذهبی بر عهده شهرداری است باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشت. خوشبختانه همکاران گزارشات مثبتی ارائه دادند، اما نیاز است که این حس مثبت از توسعه و پیشرفت شهر به مردم هم منتقل شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 20 February 2024

توجه ویژه به آذین بندی شهر در اعیاد مذهبی

به گزارش «تابناک البرز» کیانی در ادامه در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز سخن گفت و افزود: گزارشاتی از نارضایتی‌ها به گوش می‌رسد ممکن است روند خوبی برای برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز شروع شده باشد اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.  یکی از ملاک‌های عملکرد خوب مدیران شهری این است که در برخورد با این ساخت و سازهای غیرمجاز به سرعت ورود و برخورد کنند.

شهردار کرج در خصوص طرح استقبال از بهار نیز گفت: امسال با توجه به کسب تجربیات زیادی که از سال‌های گذشته داریم می‌توانیم عملکرد مطلوب‌تری داشته باشیم. به اماکن عمومی باید به صورت ویژه توجه شود.

کیانی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه سال نو  برپایی بازارهای موقت در سطح شهر در دستور سازمان میادین شهرداری است، اظهار داشت: مدیران مناطق و سازمان‌ها باید حداکثر همکاری را در این زمینه داشته باشند.  

شهردار کرج ادامه صحبت‌های خود را به موضوع انتخابات اختصاص داد و تاکید کرد: قطعا مسئله انتخابات مسئله حساس و یک موضوع ملی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از طرفی ما به عنوان مجموعه مدیریت شهری باید توجه داشته باشیم که وظیفه قانونی مشخص داشته و نباید درگیر مسائل احساسی و حاشیه‌ای در این زمینه شویم.

کیانی با اشاره به اینکه شهرداری در جهت‌گیری نسبت به کاندیداهای مجلس بی‌طرف است، افزود: مدیران شهری حق موضع گیری و حمایت رسمی از کاندیداهای انتخابی ندارند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مالی و جذب بودجه از سوی معاونت مالی و اقتصادی و معاونت برنامه ریزی همچنین دیگر همکاران در مجموعه مدیریت شهری، افزود: باید همه تلاش کنیم چالش‌های پیش رو در خصوص تحقق بودجه سال آینده را با همکاری یکدیگر مرتفع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار