مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان گفت: با استقرار تعدادی از صندوق‌های رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در محل‌های مناسب‌سازی‌شده حضور افراد دارای معلولیت و کم‌توان در شعبه‌های رأی‌گیری تسهیل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 13 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل به نقل ار روابط عمومی استانداری اردبیل، عظیم قهرمانی اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تسهیل حضور افراد دارای معلولیت و کم‌توان در شعبه‌های رأی‌گیری این انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هدف از این اقدام فراهم کردن امکان حضور حداکثری و احترام به حقوق شهروندی است، افزود: در این راستا مقرر شد تا رؤسای ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان اردبیل بر حسب تناسب و تراکم جمعیتی و وسعت هر شهرستان تعدادی از صندوق‌های رأی‌گیری را در محل‌های مناسب‌سازی‌شده مستقر کنند.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان بیان کرد: لیست شعبه‌های رأی‌گیری معین‌شده پس از تأیید کمیته تخصصی مناسب‌سازی استان اردبیل، از طریق رسانه‌ها به توان‌خواهان، جانبازان و سالمندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار