مدیر پژوهش سرای شهید احمدی روشن شهر گلستان از توابع شهرستان بهارستان اعلام کرد: نمایشگاه کتاب این مرکز از روز سه شنبه میزبان دانش آموزان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ 13 February 2024

به گزارش تابناک تهران، فاطمه جباری روز سه‌شنبه در این باره گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه در محل پژوهش سرای شهید احمدی روشن شهر گلستان برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ناشرین و نمایندگی های فروش، کتاب های خود را با موضوع های مختلف برای برای رده سنی مختلف با ۳۰ درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می کنند.

جباری هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترغیب و تشویق دانش آموزان به مطالعه و کتاب خوانی عنوان و خاطرنشان کرد: کتاب‌خوانی‌ باعث‌ پیشرفت‌ تحصیلی‌ کودکان‌ و نوجوانان‌ شده و همچنین‌ مطالعه‌ غیردرسیب بالا رفتن‌ سطح‌ فکر، فعال‌ شدن‌ ذهن‌، افزایش‌ گنجینه‌ لغات‌ و افزایش‌ علم‌ و آگاهی را به همراه خواهد داشت.

مدیر پژوهش سرای شهید احمدی روشن یادآور شد: این نمایشگاه برای بازدید عموم علاقمندان به ویژه دانش آموزان در همه رده های سنی برپا شده و از ساعت هشت صبح تا ۱۷ آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان خواهد بود.

شهر گلستان در حوزه شهرستان بهارستان با جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفر در غرب استان تهران قرار دارد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار