فرمانده انتظامی استان البرز گفت: 4 نفر از اراذل اوباشی که طی درگیری خیابانی با حمله مسلحانه به سمت یکی از شهروندان، او را مجروح کرده بودند توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 12 February 2024

به گزارش «تابناک البرز» سردار حمید هداوند با اعلام خبر دستگیری عاملان درگیری مسلحانه اخیر در کرج، اظهار داشت: ششم بهمن ماه سال جاری خبر وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در پارک هاشمی منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و عوامل کلانتری 22 مهرشهر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: بررسی اولیه ماموران حکایت از این داشت که افرادی ناشناس با سلاح گرم اقدام به مجروح کردن یکی از شهروندان کرده و  به سرعت از منطقه متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد در ادامه تلاش ماموران کلانتری یکی از متهمان شناسایی و دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی متهم به مقر سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی با معرفی سایر عوامل دخیل در این درگیری مسلحانه، علت وقوع این نزاع را نگاه خیره فرد مجروح در یک مراسم عروسی عنوان کرد.

سردار هداوند تصریح کرد: در ادامه به رغم اینکه متهمان پرونده با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان از محل سکونت خود گریخته بودند با تلاش بی‌وقفه ماموران سازمان اطلاعات سه متهم دیگر این پرونده در مناطق مختلف استان شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با اشاره به کشف دو قبض سلاح از مخفیگاه متهمان خاطرنشان کرد: جرائمی که باعث ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان شود از خطوط قرمز پلیس است و با همکاری دستگاه قضایی سعی داریم با این گونه جرایم با شدت برخورد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار