مهدی روشنفکر:
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون : بزدل‌های سیاسی که هرگز جرات نداشتند به بیان عقیده خود بپردازند و از اندیشه‌ای که نام و نان خود را از آن می‌دانند، دفاع کنند، برای فرار از کابوس شکست روی به شیوه‌های مختلف آورده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 12 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی روشنفکر در جمع پرشور مردم چین لوداب، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: دیار چین مهد نخبگان و شجاعان است و من خرسندم که امروز در طلیعه چهل و ششم انقلاب اسلامی در این جمع حضور دارم.

وی افزود: همواره بر رعایت اخلاق و قانون اصرار دارم و به حامیان خود و آنانی که قصد حمایت از من را ندارند و رقیبان می‌خواهم از دایره اخلاق خارج نشوند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: بزدل‌های سیاسی که هرگز جرات نداشتند به بیان عقیده خود بپردازند و از اندیشه‌ای که نام و نان خود را از آن می‌دانند، دفاع کنند، برای فرار از کابوس شکست روی به شیوه‌های مختلف آورده‌اند.

وی تصریح کرد: برخی بازنده میدان هستند و با تکیه بر ریا و تزویر و افراد ثروتمند در حال تزریق پول و پول‌پاشی هستند، اما باید بگوییم که زهی خیال باطل!

روشنفکر خاطرنشان کرد: با پول‌پاشی یاد صحبت مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی می‌اُفتم که فرمودند «پول‌ها را بگیرد و بخورید نوش جانتان، ولی به این افراد رای ندهید.»

وی افزود: برخی خود را پدیده انتخابات می‌دانند و این در حالی است که در جریان‌شان و توسط بزرگان این جریان آن‌ها را نخواسته و نپذیرفته‌اند.
نماینده مجلس شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، گفت: به پرونده سازانی که سال‌ها با پرونده‌سازی نخبگان این دیار را منزوی کرده‌اند اعلام می‌کنم، بعد از ۱۱ اسفند مردم شما را محاکمه خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار