مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول برق‌رسانی و آب رسانی به شهرک عظیمیه استان قزوین با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 10 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول برق‌رسانی و آب رسانی به شهرک عظیمیه استان قزوین با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، محمد مهدی اعلایی استاندار قوین، لطف الله سیاهکلی مرادی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین، البرز و آبیک در مجلس و جمعی از مسوولان کشوری و استانی، عصر امروز برگزار شد.

مهرداد بذرپاش در این مراسم اظهار کرد: مشکلات زیادی در حوزه مسکن وجود دارد و عزم دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جدی است و رییس جمهور و هیات دولت در حال پیگیری موضوعات و حل مسائل این بخش می‌باشند.

وی با بیان اینکه توسعه پروژه‌های زیربنایی حوزه راه و شهرسازی به ویژه مسکن در دستور کار قرار گرفته است، گفت: احداث ۲ میلیون و صد هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال اجرا است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره بود روند اقدامات صورت گرفته در شهرک عظیمیه قزوین، تصریح کرد: یکی از عوامل اصلی که باعث طول کشیدن روند اجرا و پیشبرد پروژه عظیمیه شد، مسائل باقی مانده از گذشته بود که این موضوع با تامین منابع رفع شد و عملیات برق رسانی و آبرسانی آن از امروز آغاز می‌شود.

بذرپاش ادامه داد: در نهضت ملی مسکن بیش از ۵۵ هزار هکتار زمیت تامین شده است این در حالی است که برای اجرای طرح مسکن مهر در دولت‌های نهم و دهم، این میزان ۸ هکتار بود. در این راستا بیش از ۲ هزار هکتار زمین در مجاورت شهر قزوین وحود دارد که می‌توان از آن‌ها برای تامین نیاز نهضت ملی مسکن استفاده کرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار