مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین از تایید نهایی ۲۲۷ کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 10 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، حامد فتوحی اظهار کرد: برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قزوین، ۳۴۹ نفر در این استان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد، صلاحیت ۲۲۷ نفر تأیید نهایی شد.

وی تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در حوزه قزوین، آبیک و البرز را ۱۴۷ نفر ذکر و تصریح کرد: تعداد تایید صلاحیت شده‌های داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه بویین زهرا و آوج ۵۳ نفر و در حوزه تاکستان نیز ۲۷ نفر است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین اذعان کرد: از تعداد کل ثبت نامی‌ها برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان قزوین به تعداد ۳۴۹ نفر، حدود ۶۵ درصد تایید شدند و این افراد در سه حوزه انتخابیه و ۶ شهرستان استان برای کسب چهار کرسی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: از سوم تا نهم اسفند ماه، زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی است و در دهم اسفند، ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی را خواهیم داشت.

گفتنی است، ۱۱ اسفند ماه امسال به طور همزمان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار