شورای نگهبان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت آن‌ها در هیأت مرکزی نظارت، مورد تأیید قرار گرفته، ولی در شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها تایید و یا احراز نشده است، می‌توانند شکایت خود را ثبت نمایند.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 09 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شورای نگهبان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت آن‌ها در هیأت مرکزی نظارت، مورد تأیید قرار گرفته، ولی در شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها تایید و یا احراز نشده است، می‌توانند شکایت خود را ثبت نمایند.
اطلاعیه شماره ۱ شورای نگهبان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، این شورا با صدور اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ارائه شکایت آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفته را اعلام کرد.

متن اطلاعیه شماره ۱ شورای نگهبان به شرح زیر است:

به اطلاع داوطلبان محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند:

به استناد بند (ج) ماده ۶۳ قانون انتخابات و در راستای رعایت حقوق داوطلبان مجلس شورای اسلامی، داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیأت مرکزی نظارت، مورد تأیید قرار گرفته لیکن در شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها تایید نشده یا احراز نشده است، می‌توانند به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ تا ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ تنها از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی زیر اعتراض خود را به صورت مستدل ثبت نمایند.

تارنما: Davtalab.shora-gc.ir

میز خدمت شورای نگهبان (سامانه داوطلب)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار