از اورژانس اجتماعی تا روابط عمومی؛
رییس مرکز آموزش علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر از پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ترم بهمن 1402 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ 07 February 2024

تابناک رضوی/ کتایون حسینی: احمد زنده دل در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر، یکی از مراکز وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور است که با هدف ارتقای سطح مهارت شاغلین در بخش های مختلف سازمان بهزیستی و افزایش مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مرکز که فاقد تجربه اجرایی هستند تشکیل شده است.

وی افزود: این دانشگاه با به کار گیری امکانات و منابع مادی و انسانی موسسه خیریه بوستان شکوه مهر نسبت به برگزاری دوره های علمی کاربردی در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام می کند.

رییس مرکز علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر با بیان اینکه برای ترم جدید دو رشته روابط عمومی و تولید محتوای دیجیتالی به سایر رشته های ارائه شده در این مرکز اضافه شده اظهار کرد: رشته های مقطع کاردانی برای ترم جدید مددکاری اجتماعی خانواده، مددکاری اجتماعی اورژانس اجتماعی، تربیت مربی پیش دبستان،روابط عمومی و تولید محتوای دیجیتالی می باشد.

زنده دل همچنین از تربيت مربی پیش دبستان، مددکاری اجتماعی خانواده، مددکاری اجتماعی اورژانس اجتماعی برای رشته های مقطع کارشناسی این ترم دانشگاه نام برد.

زنده دل در خصوص اهمیت رشته های مددکاری و اورژانس اجتماعی، با بیان اینکه این موضوعات توسعه و تغییر اجتماعی و بهبود انسجام اجتماعی از طریق توانمندسازی افراد را تسهیل می‌کنند خاطر نشان کرد: هدف رشته مددکاری اجتماعی کمک به افراد و خانواده‌های آسیب دیده از بزه، مشکلات روحی، مشکلات رفتاری، شرایط محیطی، مشکلات جسمی، حوادث و بحران‌های مختلف است تا شرایط زندگی و عملکردی آن‌ها ارتقا پیدا کند.

شایان ذکر است دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه برای تحصیل در مقطع کاردانی تا پایان وقت اداری ۱۸ بمهمن و در مقطع کارشناسی تا پایان وقت اداری ۲۰ بهمن ماه می توانند به نشانی بلوار وکیل آباد، خیابان هنرستان 7، نبش گلشن 6 و شماره تماس 38645548مراجعه نمایند.‌
زنده دل تاکید کرد احتمال تمدید مهلت ثبت نام برای علاقمندان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار