استاندار خراسان‌جنوبی گفت: طی 2 سال گذشته دو پست ۴۰۰ کیلوولت برای شهرستان‌های نهبندان و فردوس در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 06 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی در جریان سفر به این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور به این شهرستان در شهریورماه امسال اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ساخت پست ۴۰۰ کیلو ولت برای شهرستان فردوس نهایی شده و جانمایی آن مورد تأیید قرار گرفت.

وی افزود: تلاش ما بر این است که با پیگیری‌های مختلف زمان آغاز عملیات اجرایی این پروژه را کوتاه کنیم تا در اولین فرصت شاهد آغاز عملیات این طرح زیربنایی برای شهرستان فردوس باشیم.

استاندار تصریح کرد: از اول انقلاب تا قبل از دولت سیزدهم در جنوب خراسان آن زمان و در خراسان جنوبی فعلی تنها دو پست ۴۰۰ کیلو ولت وجود داشت، اما در همین دو سال گذشته دو پست ۴۰۰ کیلوولت برای شهرستان‌های نهبندان و فردوس در دستورکار دولت سیزدهم قرار گرفته است.

قناعت ادامه داد: پیگیری‌های برای سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه ادامه دارد.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های بسیار خوب و زیربنایی در خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر، بیان کرد: در جریان سفر به شهرستان فردس هم طرح‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، معدنی و اقتصادی خوبی امروز افتتاح و کلنگ‌زنی شد که خبر‌های خوشحال کننده‌ای برای مردم این خطه به همراه داشت.

استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی کارخانه تولید فروسیلیس با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی و عملیات اجرایی واحد فرآوری مواد معدنی شرکت صنعتی آرین تجارت نیک اندیش با سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی آغاز شد.

وی عنوان کرد: واحد فرآوری و تولید پودر میکرونیزه بنتونیت با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، طرح گاوداری صنعتی ۲۰ رأسی با سرمایه گذاری ۴۲ هزار میلیون ریال، افتتاح مخزن هزار متر مکعبی باغستان با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، یادمان شهدای گمنام جبل النور اسلامیه با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال و کارخانه آرد زرین با اعتبار ۸۲۰ میلیارد ریال از جمله طرح افتتاحی شهرستان فردوس در ششمین روز از دهه فجر است.

قناعت با بیان اینکه ۱۹۴ واحد مسکونی مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و با اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال احداث و تحویل متقاضیان شد، بیان کرد: از این تعداد، سهم بنیاد مسکن ۱۴۰ واحد، کمیته امداد ۴۰ واحد و بهزیستی ۱۴ واحد است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار