مدیر‌کل بهزیستی خراسان‌شمالی گفت: در پنجمین روز از ایام‌الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی ۱۳۰ واحد مسکونی به خانوارهای دارای یک معلول و دو معلول به بالا در استان اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 05 February 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، صبح امروز محسن توحیدی‌مقدم، مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی در مراسم واگذاری ۱۳۰ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان در شهرستان گرمه اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امروز در گرمه آیین واگذاری ۱۳۰ واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان‌شمالی به صورت نمادین در منزل یک خانواده دو معلولی در گرمه برگزار شد.

وی گفت: بیش از ۴۵ میلیارد تومان بابت این ۱۳۰ واحد هزینه و به‌صورت بلاعوض انجام شده است.

مدیر‌کل بهزیستی خراسان‌شمالی افزود: امسال ۱۰ واحد مسکونی برای شهرستان گرمه در نظر گرفته شده که ۶ واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده و ۴ واحد مسکونی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

عبدالحسین قاضوی فرماندار‌گرمه، در این مراسم باتوجه‌به فعالیت بهزیستی در زمینه حمایت از قشر معلول جامعه بیان داشت: توجه‌به نیاز‌های معلولان ضروری است و باید در راستای خدمت به این قشر تلاش کرد و خدمت به معلولان جامعه، سعادت می‌خواهد و ما به عنوان خادمین مردم تلاش می‌کنیم تا همواره نیاز‌های این قشر عزیز را برطرف کنیم.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار