کد خبر: ۱۱۵۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 04 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 15/11/1402 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

کلاهبرداری 160میلیاردی فروش لوازم  آهن آلات ساختمان در  گلوگاه

سردار مفخمی، فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای  که با وعده فعالیتها افتصادی در پوشش فروش لوازم  آهن آلات ساختمان و با جلب اعتماد از شهروندان گلوگاهی، اقدام به کلاهبرداری 160 میلیارد ریالي کرده بود، خبر داد. 

سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت چندین  نفر از شهروندان گلوگاهی مبنی بر اینکه فردی خود را بازاریاب معرفی و تحت مشارکت در فعالیت های اقتصادی و فروش لوازم ساختمانی آهن آلات، مبلغ 160 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به متواری بودن و تحت تعقیب قرار داشتن این کلاهبردارحرفه ای از سوی مرجع فضایی، خاطرنشان کرد: این پلیس با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب، سرانجام موفق به شناسایی این فرد شدند.

وی یادآور شد: ماموران با انجام یک عملیات هدفمند موفق شدند این کلاهبردار متواری را که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری در استان و شهرستان همجوار را داشته دستگیر و به مرجع فضایی معرفی کنند.

سردار مفخمی با بیان اینکه متهم در تحقيقات تخصصی و فنی به کلاهبرداری 160 میلیاردی در پوشش خرید و فروش  لوازم ساختمانی آهن آلات از شهروندان اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

-------------------------------------

دستگیری زوج های سارق موتورسیکلت در بابلسر 

سرهنگ افضلی، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری زوج های سارق موتورسیکلت با 9 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان هنگام سرقت موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "سیدجعفر افضلی" در گفت و گو با خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی چندین فقره سرقت موتورسیکلت و بررسی دوربین های مداربسته محل های سرقت مشخص گردید که 2 زن و 2 مرد در هنگام سرقت  موتورسیکلت با هم همدست بوده و موتورسیکلت ها را با این شگرد سرقت می نمایند که موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های مشترک، ماموران کلانتری 11 و 12 بابلسر متهمان را هنگام سرقت شناسایی و در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه آنان را دستگیر و  ادوات جرم و موتور سرقتی از آنها کشف نمودند.

وی از دستگیری هر 4 سارق موتورسیکلت در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان جهت بررسی بیشتر به کلانتری دلالت و پس از تشکیل پرونده قضایی در این رابطه روانه زندان شدند.

سرهنگ افضلی در پایان با اشاره به اینکه از این متهمان تعداد 9 فقره فیلم دوربین مداربسته لحظه سرقت نیز موجود می باشد اظهار داشت: برای اینکه ماموران و شهروندان به آنها شک نکنند تحت پوشش زوج اقدام به سرقت می نمودند که نیاز است شهروندان با مشاهده چنین موارد مشکوکی با 110 تماس بگیرند.

-------------------------------------


پزشک قلابي در "قائم شهر"

سرهنگ خادمي، فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري پزشک زيبايي قلابي در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مهدي خادمي"  در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: با توجه به گزارش مردمي مبني بر فعاليت فردي غير متخصص به عنوان دکتر پوست و مو موضوع به طور ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت .

وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته از سوي پليس اين بود که متهم بدون مجوز و داشتن مدرک پزشکي اقدام به عمل زيبايي، تزريق بوتاکس، ليزر مو و ... براي مراجعه کنندگان و تجويز دارو براي آنها به صورت غير قانوني مي نمايد.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر اظهار داشت: با توجه به حساسيت موضوع و با هماهنگي قضايي ماموران پليس به همراه ماموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و متهم دستگير و مطب غير مجاز وي پلمپ شد.

سرهنگ خادمي با بيان اينکه در بازرسي از مطب متهم تعدادي لوازم پزشکي و لوازم اعمال تخصصي زيبايي پوست کشف و پزشک قلابي پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

-------------------------------------

دستگیری اراذل و اوباش مسلح در "آمل" 

سرهنگ کیان مهر، سرپرست انتظامي شهرستان آمل از دستگيري دو نفر اراذل و اوباش و کشف آلات شرارت از متهمان خبر داد.. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ" حسین کیان مهر"  اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر تیراندازی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 207 ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تقویت گشت های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی متهمان را در یکی از خیابان های شهر مشاهده کردند که در این حین سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس قصد فرار از صحنه را داشتند .

سرپرست انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران پلیس پیشگیری،کلانتری 13 و یگان امداد با واکنش سریع و غافلگیرانه و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح خودروی متهمان را متوقف و آنان را دستگیر که از خودرو متهمان تعداد دو قبضه اسلحه شکاری همراه با سلاح سرد کشف کردند.

سرهنگ کیان مهر در پایان خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

-------------------------------------

کشف 3 تن و 500 کیلو آرد خارج از شبکه توزیع درنکا 

سرهنگ عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف 3 تن و 500 کیلو  آرد خارج از شبکه توزیع در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی " در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا  و در پی کسب خبری مبنی بر توزیع آرد خارج از شبکه توزیع، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری11 متهمان را  که در حال حمل و جابجایی آردبودند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی ماموران متهمان دستگیر و از خودرو وانبار آنان 3 تن و 500 کیلو آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

سرهنگ عزیزی ارزش آرد قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن توقیف خودروها و تحویل آردکشف شده به اداره غلّه، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

-------------------------------------

کشف 5 کیلو تریاک در نوشهر  

سرهنگ درویشی، فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر  از کشف 5 کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "اکبر درویشی" با اعلام این خبر اظهار داشت: طی اقدامات اطلاعاتي، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر، سرنخ هایی از انتقال تریاک به شهرستان نوشهر دست آمد.

وی به تکمیل اطلاعات به دست آمده و بررسی همه جانبه این موضوع توسط ماموران اشاره کرد و از هماهنگی های قضایی لازم برای کشف مواد مخدر در یکی از روستا های اطراف نوشهر خبر داد.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: سرانجام در بازرسی از منزل متهمان 5کیلو تریاک که به طور ماهرانه ای جاساز شده و قصد توزیع آن را داشت، کشف و در همين خصوص یک متهم نیز دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر به تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره و از عموم مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و پلیس را در اجرای هرچه بهتر این ماموریت خطیر یاری رسانند.

-------------------------------------

کشف انواع کالای قاچاق چالوس

سرهنگ سليماني، فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از اجرای طرح پیشگامان امنیت محله محور و کشف انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محسن سلیمانی" در تشريح جزئيات اين خبر گفت:  در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و طرح پيشگامان امنيت انتظامي ماموران پليس آگاهي و  پليس امنيت اقتصادي موفق به کشف انواع کالای قاچاق در اين شهرستان شدند.

فرمانده انتظامي شهرتسان چالوس، تصريح کرد: ماموران کلانتری 13 شهر مرزن آباد و پلیس آگاهی با توفیف یک دستگاه خودروی پراید وانت 202 ثوب کاپشن و انواع لباس های خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی استان تعداد 115 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق را از فردی در واحد صنفی اش به ارزش 700میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ سليماني با بيان اين که خريد و فروش کالاهاي قاچاق ضمن اينکه موجب ضربه به اقتصاد داخلي و در نهايت تعطيلي کارخانجات و بيکاري جوانان مي شود، از شهروندان خواست: در صورت برخورد و مشاهده خريد وفروش هرگونه کالاي ممنوعه و قاچاق مراتب را در هر ساعت از شبانه روز به پليس 110 اطلاع دهند

------------------------------------ 

شکارچي قرقاول در دام پليس بهشهر 

سرهنگ قلی پور، فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري شکارچي غيرمجاز و کشف 5 طاقه قرقاول و توکا در هزارجريب بهشهر، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " علي اکبر قلي پور " در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: در حين گشت ماموران پاسگاه انتظامي شهدا و ماموران محيط زيست  به يک شکارچي غيرمجاز که در منطقه اقدام به شکار پرندگان مي کردند ، مضنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر تصریح کرد: ماموران انتظامي در بازرسي از متهم، 2قبضه سلاح شکاري و تعداد5 طاقه قرقاول و توکا کشف کردند.

سرهنگ قلی پور با بيان اينكه متهم پس از تشکيل پرونده به دادسرا معرفي شد، به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت قاچاقچيان حيوانات و پرندگان و همچنين فروشندگان شکار با مرکز فوريت‌هاي پليسي110 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

---------------------------

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار