معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برای اجرای تونل الماس به طول ۲ کیلومتر و ۲۵۰ متر و همچنین احداث ۲ کیلومتر راه دسترسی آن، بیش از ۱۰ هزارمیلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 03 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اردبیل، تسهیلات بانکی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و متقاضیان می‌توانند از ۱۵۰میلیون تومان اعتبار قرض‌الحسنه بدون کارمزد بانکی و همچنین ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی با کارمزد پایین بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به بازدید از پروژه احداث تونل در گردنه الماس واقع در جاده خلخال - اسالم، افزود: با مساعد شدن شرایط جوی و تزریق منابع از محل اعتبارات ملی، عملیات اجرایی این پروژه شتاب می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: برای اجرای تونل الماس به طول ۲ کیلومتر و ۲۵۰ متر و هم‌چنین احداث ۲ کیلومتر راه دسترسی آن، افزون بر ۱۰ هزارمیلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

میرجعفریان همچنین با اشاره به فرونشست زمین در منطقه باستانی و بافت تاریخی قلعه‌باشی شهر خلخال، خاطرنشان کرد: به‌زودی اعضای کمیته فنی استانداری اردبیل از این محل بازدید می‌کنند و با توجه به احتمال ریزش ساختمان‌های واقع در این منطقه، برای جابه‌جایی ساکنان واحد‌های مسکونی در معرض خطر ریزش و تخریب آن، تصمیم‌گیری خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار