امام جمعه شبانکاره گفت: دستگاه‌های نظارتی جلوی این گرانی‌ها که باعث عصبانیت، نارضایتی و ناراحتی قشرهای ضعیف و کم درآمد جامعه می‌شود را بگیرند.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 02 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: اگر همه قشرهای جامعه با هم و یکپارچه باشند، هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل ما ایستادگی کند و آسیبی به ما برساند و آن را در سال ۵۷ همه دیدند.

وی با بیان اینکه ملت سلحشور ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف مخصوصا در روز ۲۲ بهمن ماه همواره حضور چشمگیری داشته و دارند، گفت: این انقلاب از آغاز تا امروز نه بی‌رحم و خون‌ریز بوده و نه منفعل و مردّد. به‌رغم همه‌ مشکلات طاقت‌فرسا، جمهوری اسلامی روزبه‌روز گام‌های بلندتر و استوارتری به جلو برداشته است که همه ابر قدرت‌ها متحیر مانده‌اند.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به پیشرفت‌ کشور در حوزه ماهواره‌ای‌، عنوان کرد: برای آمریکایی‌ها و کشور‌های غربی حصول ایران به این پیشرفت‌ها با وجود چهار و نیم دهه تحریم، تهدید و فشار، سخت و سنگین است چراکه حاوی این پیام مهم و راهبردی است که می‌توان هم استقلال سیاسی داشت و به آمریکا و غرب وابسته نبود و از آن‌ها نترسید و هم در همه زمینه‌ها پیشرفت خیره‌کننده داشت.

خطیب جمعه شبانکاره ادامه داد: آنچه امروزه سیطره آمریکا و غرب را به شدت تضعیف کرده است، انتشار جهانی همین پیام راهبردی است که می‌توان بدون اتکا به قدرت‌های جهانی مانند ایران کشوری مستقل بود و وارد باشگاه فضایی و هسته‌ای شد.

وی ضمن تشکر از همه دست اندرکاران ، متولیان و شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف، بیان کرد: در سال گذشته ۶۰۰ هزار نفر در این مراسم شرکت داشتند اما امسال بیش از یک میلیون نفر حضور داشتند که با رشد ۳۵ درصدی روبه‌رو بوده است. از این یک میلیون نفر ۸۰ درصد جوانان و نوجوانان بودند ۵۰ درصد دانش‌آموزان بودند. این بدین معنی است که نسل جدید با دین و مسائل مذهبی بیگانه نیستند و بلکه علاقه‌مند به دین و عبادت پروردگار هستند و این خیلی امیدوارکننده است.

امام جمعه شبانکاره با تاکید بر ارائه گزارش و عملکرد ادارات، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی‌، گفت: هر اداره و ارگانی طی این یک سال خدماتی داشته است گزارشش را به مردم بدهد و مردم باید در جریان خدمات انجام شده باشند.

وی تصریح کرد: الحمدلله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و کوشش دولت انقلابی شاهد خدمات ارزنده‌ای طی این یک سال گذشته به مردم عزیز بوده و هستیم؛ درست است مشکلات و کمبودها هست اما خدمات و اقدامات هم زیاد است و نباید نادیده گرفت.مردم هم قدردان و قدرشناس مسوولین و نظام اسلامی و دولت انقلابی هستند و انتظار دارند که کمبودها، نواقصات و مشکلات کم و حل و برطرف بشود.

امام جمعه شبانکاره افزود: افزایش قیمت اجناس، سکه و ارز در این روزهای نزدیک به رخداد مهم انتخابات سناریوی جدید دشمنان، منافقین و مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه مهم انتخابات است. دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی قوای سه‌گانه از این اقدامات که باعث برهم زدن نظم و امنیت و آرامش جامعه است جلوگیری کنند. این اقدامات برنامه‌ریزی شده مردم را از حضور در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات ناامید می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی جلوی این گرانی‌ها که باعث عصبانیت، نارضایتی و ناراحتی قشرهای ضعیف و کم درآمد جامعه می‌شود را بگیرند، خاطرنشان کرد: ما از مردم انتظار حضور در انتخابات را داریم. مردم هم از مسوولین انتظار کاهش قیمت‌ها و ثبات در بازار را دارند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار