معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اخذ مجوز، خرید و نصب دستگاه ام‌.آر.آی در گناوه آرزوی دیرینه مردم و دغدغه ما نیز هست که امور مرتبط با مجوز این دستگاه، ۷۰ الی ۸۰ درصد پیشرفت کاری داشته است که بعد از تعیین نوع دستگاه، محل ساخت آن نیز مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ 30 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، نادر شکیب آزاد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فعالین اجتماعی شهرستان گناوه، اظهار داشت: شهرستان گناوه به دلیل اینکه قطب درمان شمال استان بوده، تنها شهری در استان است که دارای بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی است.

وی افزود: نقش پررنگ خیرین حوزه سلامت در این شهرستان و مردم بسیار دغدغه‌مند و پیگیر برای مجموعه درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حائز اهمیت است.

شکیب آزاد گفت: اخذ مجوز، خرید و نصب دستگاه ام. آر. آی در گناوه آرزوی دیرینه مردم و دغدغه ما نیز هست که امور مرتبط با مجوز این دستگاه، ۷۰ الی ۸۰ درصد پیشرفت کاری داشته است که بعد از تعیین نوع دستگاه، محل ساخت آن نیز مشخص خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در تلاش هستیم پروژه ساخت پانسیون ۶ واحدی پزشکان تا قبل از پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

حسن فخرایی سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه نیز عنوان داشت: دغدغه‌مندی فعالین اجتماعی شهرستان گناوه در پیگیری امور مرتبط با درمان مردم، قابل‌تقدیر است.

وی ادامه داد: از موارد مطرح‌شده در نشست قبلی با فعالین اجتماعی در محل بیمارستان، روشنایی بخش‌ها و فضا‌های مختلف بیمارستان، خرید و نصب دستگاه دیالیز در بخش آی‌سی‌یو، بازسازی سیستم برق بیمارستان، خرید دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی دیجیتال ثابت، یک دستگاه آمبولانس و جذب تعدادی از پزشکان متخصص به انجام رسیده است.

فخرایی بیان کرد: سیستم تصفیه آب دیالیز و دیگ بخار مرتبط با بخش‌های استریلیزاسیون مرکزی و رختشوی‌خانه در حال خرید و بهسازی اتاق عمل و بخش اطفال نیز تا پایان بهمن‌ماه به اتمام خواهد رسید.

سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه ضمن اشاره به اهمیت مشارکت خیرین در حوزه درمان، بیان کرد: راه‌اندازی مجمع خیرین حوزه درمان در دستور کار است که بتوانیم با تعریف سازوکار‌های مشخص از ظرفیت‌های خیرین به نحو مطلوب بهره ببریم.

نشست هم‌اندیشی فعالین اجتماعی شهرستان گناوه با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سایر مدیران درمان با موضوع بررسی مسائل مرتبط با حوزه درمان برگزار شد.

فعالین اجتماعی شهرستان گناوه در این نشست بیان کردند: علی‌رغم جمعیت ۱۰۶ هزارنفری شهرستان گناوه، امکانات درمانی کافی در این شهرستان وجود ندارد.

پیگیری‌ام. آر. آی، خرید دستگاه سی. تی. اسکن جدید، سونوگرافی برای کلینیک سرپایی دولتی، ماموگرافی، جذب متخصص گوش و حلق و بینی، استخدام کادر درمان، تکمیل پروژه ساخت پانسیون ۶ واحدی پزشکان و رفع بدهی‌های بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) از مطالبات فعالین اجتماعی در این جلسه است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار