کد خبر: ۱۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵ 08 March 2015
مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران با اعلام راه‌اندازي سرزمين ايرانيان با هدف فروش خودروهاي صفر و وارداتي و همچنين مجموعه تفريحي، ورزشي براي شهروندان تهراني گفت: تا پايان سال 94 همه نمايشگاه هاي خودرو به خارج از شهر منتقل مي شوند.

رضا قديمي با اشاره به اقدامات اين شرکت براي ساماندهي نمايشگاه‌داران خودرو در شهر تهران، اظهار داشت: قريب به يک سال است که اقدامات سلبي در زمينه رفع مزاحمت نمايشگاه‌داران شروع شده است واين اقدامات در پي هشدارها و اخطارهاي شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل در سال گذشته بود و به جهت اين که برخي از نمايشگاه‌داران توجهي به هشدارها و اخطارهاي اين مجموعه نکردند در نهايت اقدامات سلبي در دستور کار اين شرکت قرار گرفت.وي افزود: تعداد محدودي از نمايشگاه‌داران که به اخطارهاي شرکت ساماندهي توجه نکردند در نهايت با همکاري پليس راهور اقدامات سلبي در دستور کار قرار گرفت و در نهايت تعدادي از خودروها منتقل و تعدادي از نمايشگاه‌ها هم پلمب شد البته اين اقدامات برخلاف ميل باطني مسئولان شرکت بود.

مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران تاكيد کرد: با راه‌اندازي پنج مرکز خريد و فروش خودرو در شهر تهران و بر اساس آمار تعداد خودروهايي که در سال 90-91 به اين مراکز مراجعه مي‌کردند قريب به 100 هزار خودرو بود که اين آمار در سال 92 سه برابر افزايش يافت. در همين راستا اين شرکت براي ساماندهي فروش خودروهاي صفر خارجي هم پيگيري‌هاي لازم را در دستور کار خود قرار داد و بدين ترتيب تصميم جديدي براي راه‌اندازي مرکزي تحت عنوان شهر خودرو ويژه خودروهاي صفر و وارداتي اتخاذ شد.

قديمي اظهار داشت: با توجه به تصميم جديد شرکت ، از بخش خصوصي دعوت شد و در نهايت سرزمين ايرانيان به فاصله نزديک شهر تهران و بعد از شهر جديد پرند با امتيازات ويژه براي اين امر مهم پيش‌بيني شد. در سرزمين ايرانيان علاوه بر امتيازات در نظر گرفته شده اقدامات ديگري هم از جمله حضور گمرک ايران و همچنين مراحل ترخيصي و بانک و همچنين مرکز شماره‌گذاري پيش‌بيني شده است.وي افزود: سرزمين ايرانيان علاوه بر فروش خودروهاي صفر خارجي و وارداتي تسهيلات ويژه‌اي را هم براي خانواده‌ها در نظر گرفته است که از آن جمله مي‌توان به وجود مجموعه‌هاي تفريحي، ورزشي و خريد اشاره کرد كه هزينه پروژه از جمله زمين و ساخت سرزمين ايرانيان توسط بخش خصوصي تأمين شده است و شهرداري در اين زمينه فقط نظارت خواهد داشت.

مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران با اشاره به انتقال ساير صنوف در گذشته به خارج از شهر تهران گفت: صنف فروشندگان مواد شيميايي، چوب و تخته و اوراقچي‌ها از جمله صنوفي بودند که به رغم اين که مخالفت شديدي داشتند اما در نهايت و با تلاش شهرداري شرايط انتقال آنها فراهم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار