معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مازندران گفت: در ۱۰ ماهه سال‌جاری ۴۷۱میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان مازندران به نیازمندان کمک شده که ۴۹ میلیارد آن نقدی و ۴۲۲میلیارد غیرنقدی بوده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ 30 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمن‌زاده اظهار داشت: در ۱۰ ماهه سال‌جاری ۴۷۱میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان مازندران به نیازمندان کمک شده که ۴۹ میلیارد آن نقدی و ۴۲۲میلیارد غیرنقدی بوده است.

 

کمک ۴۷۱میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری مازندران به نیازمندان در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲  

وی افزود: این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۱ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مازندران بیان داشت: ۴۰۲ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و این مراکز با آمایش محله و شناسایی نیازمندان به آنها خدمات ارائه می‌دهند.

رحمن‌زاده با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت محله و مساجد ایجاد شده است گفت: ۲۹۶ مرکز نیکوکاری در شهرها و ۹۶ مرکز نیکوکاری در روستاهای استان ایجاد شد که از مجموع مراکز نیکوکاری در استان ۸۰ مرکز به صورت تخصصی به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

وی بیان داشت: مراکز نیکوکاری در بخش‌های فرهنگی، معیشت، درمانی، لوازم ضروری زندگی، جهیزیه و اشتغال به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به ایجاد مراکز نیکوکاری دارند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار