دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: از سوی دادستانی تاکنون ۱۰ تذکر در خصوص تخلفات انتخاباتی خطاب به نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها صادر شده است و همچنین 3 مکان عمومی به‌دلیل عدم توجه به تذکرات پلمب شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 30 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، افشین صالحی‌نژاد در ستاد مشترک پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاب شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست به حداقل رساندن جرائم و تخلفات انتخاباتی در حوزه جیرفت و عنبرآباد است.

دادستان جیرفت ابراز کرد: مطالبه مردم از ما این است که فعالیت کاندیدای انتخاباتی را رصد کنیم و هر کجا چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی تخلفی مشاهده کردیم طبق قانون با متخلفان برخورد کنیم.

صالحی‌نژاد تاکید کرد: اظهار نظر‌ها و بیانات کاندیدا باید منطبق با واقعیت و تکیه بر برنامه‌های خود باشد تا تعرض به دیگران، بنابراین کاندیدا باید اخلاق‌مداری و قانونمندی را اولویت قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جیرفت با اشاره به این که حرکت کاندیدا باید در بستر قانون باشد، خاطرنشان کرد: بهترین تبلیغ برای یک کاندیدا قانون‌مداری است نه تبلیغات زودهنگام، بنابراین کاندیدا‌ها در بازه زمانی که قانون تعیین کرده باید تبلیغات خود را انجام دهند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار