امام جمعه شهرستان ساری گفت که قانون‌گذار آن را در تبصره چهار قانون ۵۶ بند "ظ" و "م" تبصره هشت قانون بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ آن را به رسمیت شمرده اما منابع طبیعی به استناد قانون ملی شدن جنگل‌ها و مراتع در سال ۱۳۴۱ عمل می‌کند و مشکلات زیادی را برای مردم و دستگاه‌های اجرایی به‌وجود آورده که لازم است منابع طبیعی به اجرای این قانون تمکین کند
کد خبر: ۱۱۵۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸ 27 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

 

اجلاسیه استانی همایش اندیشه‌های قضایی مقام معظم رهبری با موضوع تخصصی «قوه قضاییه؛ اهتمام به اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی و سیاست‌های کلی ابلاغی» با حضور رییس‌کل دادگستری استان مازندران، معاونان قضایی رییس‌کل و اساتید حوزه و دانشگاه در دادگستری کل استان مازندران برگزار شد.

استاندار مازندران گفت که برای مراسم چهل و دومین سالگرد حماسه ششم بهمن آمل، ستاد شهرستانی و ستاد استانی تشکیل شده و ازهمین رو برای سال آینده با تدارکات بهتر وبیشتری قصد داریم تا برنامه های گرامیداشت هفته ششم بهمن آمل به صورت ملی برگزار شود.


امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند بازار انتخابات را کساد کند، گفت: مردم با حضور گسترده حماسه ماندگار خلق می‌کنند.

هواشناسی مازندران درباره بارش برف در مناطق کوهستانی و گردنه های برف گیر استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج آمادگی کامل قرار دارد و با قدرت مقابل هرگونه تهدیدات ایستادگی می‌کند.

 رییس اورژانس مازندران در پی افزایش آمار مسمومیت با منوکسید کربن به شهروندان هشدار داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت :رانندگان ، برای تردد در جاده های کوهستانی مازندران تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشید.

 مدیرکل انتقال خون مازندران: پایگاه‌های انتقال خون در راستای تکمیل ذخایر خون و فرآورده‌های خونی نیازمند مراجعه مردم با گروه‌های خونی مختلف است.
   
 مازندران بعد از مشهد، بیشترین موقوفات را به خود اختصاص داده است و این در حالیست که بیش از ۲ هزار هکتار موقوفه رَوی در استان مازندران فعال است.


 دادستان مرکز استان مازندران در بازدید پل کمربندی در سه راه جویبار ساری بر نظارت بیشتر و تسریع در تکمیل این طرح تاکید کرد.

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قائم شهر: توصیه دشمن به عدم شرکت در تعیین سرنوشت جامعه، نوعی استبداد نرم است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: آیین معنوی اعتکاف امسال در ۳۰۰ مسجد و مکان مذهبی استان در حال برگزاری است.

تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک ۲۰۲۴ در چالوس اردو زده است.


 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار