حال نکته مهم این است که آیا کاندید دیگری هم از فراخوان این ائتلاف استقبال کرده بود یا اینکه این کاندید تنها گزینه بوده و آن‌ها هم ناچارا وی را به عنوان گزینه نهایی مورد حمایت این شورا معرفی کرده اند؟
کد خبر: ۱۱۵۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 26 January 2024

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، هر چند در استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد، صحبت از مدیریت احزاب و یا گروه‌های سیاسی شناسنامه دار ببشتر یک نوع شوخی است، اما گا‌ها مشاهده می‌شود که برخی از این احزاب یا گروه‌ها تلاش خود را برای زنده نشان دادن وضعیت خود در بزنگاه‌هایی مانند انتخابات انجام می‌دهند.
طی ساعات گذشته بیانیه‌ای از طرف شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تحت عنوان بیانیه شماره ۶ منتشر شده است که با توجه به مصاحبه چند روز قبل دبیر این شورا، بیانیه ۶ بیشتر نوعی تلاش برای فعال نشان دادن خود محسوب می‌شود تا اثرگذاری بر انتخابات!
در بخش مهم این بیانیه آمده است: "به استحضار مردم شریف و انقلابی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون می‌رساند؛ بعد از فراخوان عمومی و دعوت‌های مکرر و مستقیم از نامزد‌های همسو توسط شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با نام‌نویسی در پایگاه اطلاع رسانی شورا و حضور در دفتر ائتلاف با پذیرش دعوت، امضای میثاق‌نامه و حضور در جلسه مصاحبه و انجام مراحل مختلف، فرایند ائتلاف طی شد.
پس از ارزیابی‌های مختلف در گام‌های متعدد از جمله؛ امتیازبندی‌ها؛ نمره‌دهی و معدل‌گیری توسط صد‌ها نفر از نیرو‌های انقلاب، کارگروه‌ها، شورا‌ها و مجامع متعدد شهرستانی و استانی، آقای حاج نادر منتظریان به عنوان نامزد اصلح و نهایی شورای ائتلاف در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون انتخاب و معرفی می‌گردد.
با احترام به سایر نامزد‌ها و سیاست حفظ وحدت و اخلاق مداری بین آحاد نیرو‌های جریان انقلاب و تشکر از همه کنشگران فعال جریان‌های درون نظام و با خداقوت به اعضای پرتلاش شورا‌های ائتلاف در شهرستان‌های سه‌گانه؛ بویراحمد، دنا و مارگون و تقدیر از اعضای شورای ائتلاف استان، از یکایک آن بزرگواران و مجموعه تشکیلات ایمانی و انقلابی شورای ائتلاف و عموم مردم مؤمن و هنگامه‌شناس، فروتنانه تقاضامندیم با حمایت همه‌جانبه از آقای حاج نادر منتظریان با تمام توان، ایشان را مورد حمایت ویژه قرار داده تا ان‌شاالله‌تعالی با توفیق راه‌یابی آن مجاهد خدوم و مقتدر به مجلس دوازدهم، برگ زرین دیگری از سوی مردم این دیار جلوه‌گر گردد. "
حال نکته مهم این است که آیا کاندید دیگری هم از فراخوان این ائتلاف استقبال کرده بود یا اینکه نادر منتظریان تنها گزینه بوده و آن‌ها هم ناچارا وی را به عنوان گزینه نهایی مورد حمایت این شورا معرفی کرده اند؟
این شائبه " یک متقاضی یک انتخاب " از انجایی مطرح می‌شود که چند روز پیش موحدزاده دبیر این شورا در گفتگو با فارس از نشست شورا گزارش داده و بیان کرد: در مرحله سوم اعضای شورای ائتلاف استان گزینه‌ای را که از شهرستان ارسال شده بود مورد ارزیابی قرار دادند تا اینکه جمع‌بندی نهایی صورت گیرد و بعد از معرفی نامزد نهایی در استان به مرکز ارسال شود تا در آنجا تصمیم نهایی اتخاذ گردد.
وی متذکر شد که در این فرایند در حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون تنها یک نفر ثبت نام کرده بود و همان یک نفر هم مورد ارزیابی قرار گرفت.
در بخش پایانی این خبر، خبرنگار فارس مدعی شد که شنیده‌ها حاکی از آن است که تنها نادر منتظریان در این فرایند حاضر شده بود و به عبارتی در مرحله استانی پس از جمع‌بندی ارزیابی‌ها امکان معرفی وی به عنوان نامزد شورای ائتلاف وجود دارد تا که تصمیم نهایی در تهران اتخاذ شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار