برخورد قاطع در انتظار بانک‌های بی توجه به طرح نهضت ملی مسکن قم
استاندار قم با انتقاد از برخی بانک‌های خصوصی در نداشتن تعامل کافی در پروژه نهضت ملی مسکن از پیگیری جدی برای برخورد قاطع با آن‌ها خبر داد. بانک‌های خصوصی باید حداقل ۵۰ درصد از منابع را صرف توسعه استان کنند. بانک‌هایی که دستور العمل‌های بانک مرکزی را اجرا نکنند شعب آنها در قم قطعا تعطیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۲ 26 January 2024

به گزارش تابناک قم، دکتر سید محمد آقامیری در شورای تامین مسکن استان قم گفت: هیچ تعارفی با بانک‌های خصوصی نداریم، آنها نقش خاصی در افزایش نقدینگی کشور دارند، در قم برخوردهای جدی با این بانک‌ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تسهیلات خود مالک نیز باید توسط بانک‌های استان به سرعت اعطا شود.

وی بر لزوم توجه به زیرساخت‌ها و منابع بیت المال در اجرای پروژه‌های مسکن سازی تاکید کرد وگفت: احداث روکش آسفالت تا زمانی که تمام زیر ساخت‌ها ایجاد نشده‌است نباید انجام شود. پس از احداث آسفالت نیز نباید پروژه‌ای اجراگردد.

استاندار قم تصریح کرد: جلسه شورای تامین مسکن یکی از جلساتی است که با توجه به شرایط خاص استان برگزار می‌شود. تا کنون سه هزار نفر از مردم را ملاقات کردم و به نیکی دریافته ایم که اگر مشکلات مرتبط به مسکن حل شود بخش مهمی از مسایل زندگی مردم حل خواهد شد.

وی با اشاره به بغرنج شدن بحث مسکن 17 هکتاری گفت: مساله مسکن های 17 هکتاری امروزه به یک معضل مبدل شده است که باید با کار شبانه روزی مسئولان تعیین تکلیف شود.

وی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در هر بخشی که هستند باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند. تاکید داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن حواشی این پروژه نیز حل شود.

گفتنی است در پایان این برنامه، هشت هزار و 211 سند اراضی طرح ملی مسکن قنوات، توسط اداره کل ثبت استان تحویل شد و استاندار قم نیز در ادامه از خدمات فعالانی که در این عرصه تلاش کرده اند، تجلیل کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار