مدیر کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس گفت: ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر تحت‌پوشش کمیته امداد گنبدکاووس هستند که ۱۲ درصد جمعیت این شهرستان گنبدکاووس را شامل می‌شود‌.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 24 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، علیرضا کریمیان ظهر امروز در دیدار تعدادی از ایتام به‌مناسبت روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) اظهارکرد: تعداد ۱۴ هزارو ۴۲۵ خانوار در قالب ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در شهرستان گنبدکاووس تحت‌پوشش کمیته امداد هستند.

وی تصریح کرد: به لحاظ خانوار ۷.۶درصد و به لحاظ جمعیت ۱۲ درصد از جمعیت شهرستان تحت‌پوشش این نهاد حمایتی هستند.

*بیش از هزار نفر از ایتام و محسنین فاقد حامی هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: چهارهزارو ۲۷۶ نفر حامی استانی، کشوری و حامی کشور‌های دیگر از ایتام و محسنین شهرستان حمایت می‌کنند که از این تعداد ۱۱ نفر حامی از دیگر کشور‌ها هستند.

وی ادامه داد: کمیته امداد شهرستان هزارو ۲۸۰ نفر ایتام، محسنین و اکرام را تحت‌پوشش خود قرار داده که از این تعداد ۵۵۰ نفر محسنین و ۷۳۰ نفر ایتام بوده و بیش از هزار نفر از ایتام و محسنین نیز فاقد حامی هستند.

وی بیان کرد: محمد شهرکی یکی از نیکوکاران و حامیان کمیته امداد است که در همه حوزه‌ها یاریگر این نهاد حمایتی بوده و امروز به‌مناسبت سالروز تولد حضرت علی (ع) تعداد ایتام حامی خود را از ۱۵۰ نفر به ۲۰۰ نفر افزایش داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس ابرازکرد: با کمک این نیکوکاری گنبدی و صندوق امداد ولایت، مبلغ دو میلیارد تومان برای پرداخت وام‌های پنج و ۱۰ میلیون تومانی برای مددجویان این نهاد حمایتی فراهم شده و در حال پرداخت است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار