کد خبر: ۱۱۵۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 24 January 2024

به گزارش تابناک مازندران از ایپنا ،مصدومیت از ناحیه چشم یامگا که به گفته برخی به احتمال از دست دادن یک چشم ستاره خارجی استقلال دارد موجب نگرانی اهالی فوتبال شده است.

البته پزشکان این امیدواری داده اند که با دو سه جراحی دیگر بینایی یامگا برگردد، اما فعلا شرایط الماس سیاه از ناحیه چشم چپ خوب نیست تا جایی که مادر این بازیکن آن قدر نگران شد تا برای اینکه کنار فرزندش باشد به ایران سفر کرد و این روزها در کنار یامگا است.

این اتفاق هر مخاطبی را یاد مصدومیت پادوانی انداخت . با اینکه شکل مصدومیت فرق داشت، اما میزان آسیب دیدگی یکی بود. چند سال پیش پادوانی مدافع سابق استقلال در جریان بازی استقلال و فولاد با آرمین سهرابیان برخورد کرد و روی زمین افتاد، این برخورد آن قدر شدید بود که در وهله اول گفته شد پادوانی به کما رفته، بعد از گذشت زمان احتمال آسیب نخاعی داده شد و در نهایت هم پادوانی برای همیشه فلج شد و این روزها باید روی ویلچر بنشیند.

با اینکه پادوانی از ناحیه پا آسیب دید و یامگا از ناحیه چشم مصدوم شده است، اما هر دو بازیکن خارجی استقلال توسط بازیکن خودی آسیب دیدند و بی احتیاطی هم تیمی آنها این بازیکنان را این چنین مصدوم کرد|! یامگا فعلا تحت درمان است و به طور حتم چند وقتی از میادین دور است اما جدا از بحث فنی و اینکه استقلال یک بازیکن بسیار ارزشی را از دست داد، بحث سلامتی یامگا این روزها همه را نگران کرده است تا حدی که حتی هواداران پرسپولیس برای او کامنت می‌گذارند و آرزوی سلامتی برای این بازیکن می‌کنند. چند تن از هواداران پرسپولیس زیر پست یامگا نوشته بودند:« پسر تو فقط خوب شو، اشکالی ندارد در دربی به پرسپولیس هم گل بزن.» این مقدار از توجه به بازیکن ارزشمند استقلال نشان از آن دارد که الماس سیاه استقلال هم در بحث فنی برنده بوده و هم در بحث اخلاقی که این چنین هواداران رقیب به دور از بحث رنگها برای او کامنت گذاشته و آرزوی سلامتی برای این بازیکن میکنند.

یامگا خارج از اینکه در سالهای حضورش در لیگ برتر ایران همیشه جزو بهترینها بوده است و بیشترین تاثیر گذاری در بازیهای استقلال داشته در بعد اخلاقی هم یکی از بهترین بازیکنان لیگ است. هیچ وقت رفتاری از او باعث نشده تا کسی از دست این بازیکن دلخور شود و یا اینکه رفتار ناپسندی نداشته که منجر به محرومیتش بشود. همین اخلاق پسندیده هم از او یک بازیکن پرطرفدار ساخته است که حتی هواداران حریف هم او را این قدر دوست دارند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار