مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی گفت: با راه‌اندازی سایت روستاهای عمارت و ناویار، ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان جاجرم تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت پُرسرعت قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 23 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی، سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در محل فرمانداری شهرستان جاجرم که با موضوع بررسی آخرین وضعیت آنتن‌دهی این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: در راستای بهره‌مندی روستاییان از ارتباطات پایدار، باکیفیت و پُرسرعت، سایت فول تکنولوژی تلفن همراه جهت اتصال روستا‌های عمارت و ناویار به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت با جمعیت ۳۱۹ نفری در قالب ۱۱۱ خانوار نصب و راه‌اندازی شد.

وی گفت: با راه‌اندازی این سایت ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان جاجرم تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت پُرسرعت قرار گرفتند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی افزود: تاکنون نزدیک به ۹۶ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار خراسان‌شمالی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پُرسرعت و پایدار متصل شده‌اند و حدود ۴ درصد روستا‌های باقی‌مانده نیز در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار