جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام و دستگیری باند سارقان و مالخران سرقت سیم برق و کشف 25 فقره سرقت در شهرستان دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ 23 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ سهام صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از انهدام و دستگیری باند سارقان و مالخران سرقت سیم برق و کشف ۲۵ فقره سرقت در شهرستان دشتستان خبر داد و اظهار داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان دشتستان، با تشکیل کارگروهی از کارآگاهان خبره پلیس آگاهی و با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و اقدامات میدانی، موفق به شناسایی ۳ نفر سارق سابقه دار شدند.

وی افزود: متهمان پس ازهماهنگی‌های قضایی در عملیات‌های پلیس در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس اگاهی دلالت داده شدند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های فنی به ۲۵ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: در این ارتباط دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف مقادیر زیادی سیم و اموال سرقتی از سارقان و مالخران، گفت: همه متهمان به مرجع قضایی معرفی که با قرار مناسب روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از شهروندان خواست تا ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح شهر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار