رئیس کل دادگستری استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۷ دی‌ماه ۱۸۸ زندانی جرایم غیرعمد با همت خیرین، گذشت شکات و کمک ستاد دیه از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۲ 21 January 2024

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام مظفری، در دهمین جلسه ستاد دیه قم گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۷ دی ماه ۱۸۸ زندانی جرایم غیر عمد با همت خیرین، گذشت شکات وکمک ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

رئیس شورای قضایی استان قم گفت: از این تعداد ۱۸۱ نفر زندانی مرد و ۷ نفر زندانی زن بودند که جمع کل بدهی این ۱۸۸ نفر ۸۴ میلیارد تومان بود که از این مبلغ ۲۰ میلیارد از شکات تخفیف اخذ شده است و ۹/۵ میلیاد هم کمک بلا عوض از سوی ستاد دیه صورت گرفته است.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه قم همچنین گفت: ۱۱ میلیاد آورده خانواده زندانی بوده است و ۶/۵ میلیارد نیز تسهیلات قرض الحسنه به این ۱۸۸ نفر اعطا شده است.

حجت الاسلام مظفری به پذیرفته شدن اعسار زندانیان جرایم غیر عمد اشاره کرد و گفت: مابقی مبلغ ۳۷ میلیارد تومان بوده است که توسط محاکم قضایی استان در قالب اعسار پذیرفته شده است و زندانی می‌بایست بصورت اقساط این مبلغ را واریز کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار