معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح مطالعات دفن و امحاء پسماند در شهرهای استان بوشهر به اتمام رسید و اکنون مقدمات اجرایی این طرح فراهم می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 19 October 2015
تابناک بوشهر: سید محمدحسن باستی بعدازظهر امروز در کارگروه مدیریت پسماند استان بوشهر، با بیان اینکه دفع پسماند یکی از مهم‌ترین حوزه‎های مدیریت شهری است، اظهار داشت: هم‌اکنون بیشتر شهرهای استان بوشهر با مشکلات دفع بهداشتی و صحیح پسماند مواجه هستند.

وی با تاکید برتوجه به دفع پسماند در شهرهای استان بوشهر تصریح کرد: تاکنون برنامه‌ریزی مطلوبی در راستای امحاء و دفن پسماند در استان بوشهر صورت نگرفته که با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه دفن پسماند به روش نوین در شهرهای استان بوشهر اجرایی می‌‎شود، گفت: طرح مطالعات دفن و امحاء پسماند درشهرهای استان بوشهر به اتمام رسید و اکنون مقدمات اجرایی این طرح فراهم می‌شود.

باستی با اشاره به اینکه پسماند یک ظرفیت در هر منطقه محسوب می‎شود گفت: باید نوع نگاه‌ خود را به پسماند تغییر دهیم و درقالب یک ظرفیت باید به آن توجه شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، وی تاکید کرد: با ارائه یک طرح زمان‌بندی شده باید در راستای رفع پسماندهای شهری و روستایی استان بوشهر گام‌های اساسی برداشته شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر ساماندهی پسماند بیمارستانی افزود: پسماندهای بیمارستانی و عفونی باید در اولویت دفع و امحاء قرار بگیرند و دانشگاه علوم پزشکی در راستای ساماندهی پسماند بیمارستانی برنامه‌ریزی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار