استاندار خراسان رضوی گفت: مردم استان با صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در مصرف گاز که در پویش مردمی‌سازی مدیریت مصرف گاز اتفاق افتاد چرخ صنایع و اشتغال را فعال نگه داشتند. صرفه جویی ۱۰ درصدی هر ۵۰ خانواده معادل پایداری یا ایجاد یک شغل در استان است.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 18 January 2024

به گزارش تابناک رضوی یعقوبعلی نظری ظهر امروز در مراسم تقدیر از شروت کنندگان در پویش مردمی سازی مدیریت مصرف گاز افزود: بر این اساس مشترکان به منظور شرکت در «پویش خانگی کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز» با مراجعه به سامانه Egas.ir/pooyesh شماره اشتراک گاز طبیعی خود را ثبت می‌کنند تا ارزیابی‌ها شرکت داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی به توصیه‌های صورت گرفته در قالب این پویش اشاره کرد و افزود: رعایت دما، استفاده از البسه مناسب، پوشاندن کانال کولر، عدم استفاده از شومینه، سرویس دوره‌ای موتورخانه، دو جداره کردن پنجره‌ها، استفاده از نوار درزگیر، باز کردن فضای جلوی شوفاژ، تنظیم دمای پکیج و خاموش کردن وسایل گرمایشی اضافی از جمله توصیه‌هایی است که در قالب این پویش به جهت صرفه‌جویی در مصرف گاز بر آن تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام در سامانه فوق به معنی مشارکت آگاهانه در پویش کاهش مصرف و شرکت در قرعه کشی است که امروز از بخشی از برگزیدگان آن تقدیر به عمل می‌آید.

نظری با اشاره به اینکه مشارکت هر چه بیشتر بخش خانگی در پویش کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز، تعطیلی کمتر صنایع و پایداری تولید و اشتغال را به دنبال خواهد داشت، تاکید کرد: شرکت گاز خراسان رضوی به بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی خدمت رسانی می‌کند. همچنین کلانشهر مشهد مقدس با یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک سهم جدی در میزان مصرف گاز بخش خانگی استان خراسان رضوی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار