رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی انبار حاوی شوینده های تقلبی و کشف کالاها و آلات و ادوات تقلبی به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 14 January 2024

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ سیدهاشم حسینی خواه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی کسب خبری از منابع موثق مبنی بر اینکه فردی سودجو و فرصت طلب در کارگاهی در شهرک مصطفی خمینی شهریار اقدام به تولید مواد شوینده تقلبی می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با شناسایی محل، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار، یک هزار و 560 بسته شوینده با برچسب های معتبر، 2 تن مواد اولیه پودر ماشین لباسشویی و 7 هزار برچسب و کارتن خالی برای پرکردن پودرماشینی را کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهم با راه اندازی کارگاهی در شهرک مصطفی خمینی شهریار، با سوء استفاده از برچسب شرکت های معتبر، مواد شوینده تقلبی تولید و قصد عرضه در بازار داشت که با اقدام پلیس، ناکام ماند.

به گفته سرهنگ حسینی خواه، کارشناسان، ارزش کالاها و آلات و ادوات مکشوفه را 10 میلیارد ریال برآورد کردند و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار