معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجرای پویش سلامت در یک ماه گذشته و مشارکت بالای ۶۳ درصدی مردم در این طرح که بیانگر اعتماد مردم به شبکه سلامت است اشاره کرد و گفت: نتایج این پویش زنگ خطر را برای حوزه سلامت به صدا درآورده است چرا که این نتایج تغییر در سبک زندگی را الزامی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 11 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان امیدآفرینی را از لازمه‌های کار و فعالیت دانست و اظهار کرد: مطالب ارائه شده در این جلسه امیدآفرین و در راستای اهداف تبیین شده انجام شده است.
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه ارائه خدمت در دانشگاه علوم پزشکی، از عوامل سازنده سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود، افزود: اشاره استاندار به این مهم جای افتخار دارد.
وی با تاکید بر لزوم حمایت مسوولان استانی از دانشگاه علوم پزشکی، بر استمرار این حمایت تاکید کرد.
عبادی به اجرای پویش سلامت در یک ماه گذشته و مشارکت بالای ۶۳ درصدی مردم در این طرح که بیانگر اعتماد مردم به شبکه سلامت است اشاره کرد و گفت: نتایج این پویش زنگ خطر را برای حوزه سلامت به صدا درآورده است چرا که این نتایج تغییر در سبک زندگی را الزامی می‌کند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار در حوزه بهداشت و پیشگیری را موجب کاهش هزینه‌ها در بخش درمان دانست و ادامه داد: هر چند توجه به درمان مهم است، ولی مهم‌تر از آن توجه به حوزه پیشگیری است.
وی با بیان اینکه علوم پزشکی غیر از جمله آموزشی، نمود اجتماعی هم دارد، افزود: حوزه خدمات دانشگاه همه بخش‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
عبادی تاکید کرد: ارائه خدمات درست در حوزه درمان، نیازمند قوی‌بودن بخش آموزش برای پاسخگویی به نیاز‌ها است.
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سبقه فعالیت چهار دهه‌ای دانشگاه علوم پزشکی زنجان اشاره کرد و گفت: سرعت رشد این دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های هم‌تراز بالا و قابل‌توجه است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار