سرپرست اداره راهداری شهرستان خلخال گفت: به دلیل بارش برف و لغزندگی محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال، تردد از محورهای مواصلاتی خلخال با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 10 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، عباس حقی ظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی خلخال اظهار کرد: بارش برف تا چند روز آینده در شهرستان خلخال ادامه دارد؛ در ساعات ابتدایی و انتهایی روز، یخبندان پدیده غالب در جاده‌های شهرستان خواهد بود که تردد با وسایل نقلیه نیازمند تجهیزات زمستانی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد از محورهای مواصلاتی خلخال نیازمند زنجیر چرخ است، افزود: در کلیه محورها برف‌روبی آغاز شده و با توجه به وزش باد، کولاک در گردنه الماس به صورت مقطعی وجود دارد.

کشاورزان برای مقابله با سرمازدگی آماده باشند

حسن نورمحمدی، مدیر جهاد‌کشاورزی‌ شهرستان خلخال نیز در رابطه با بارش نعمت الهی در این شهرستان،‌ تصریح کرد: با توجه به اخطار هواشناسی و پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و برودت هوا در سطح شهرستان خلخال، ضرورت دارد که صاحبان گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و واحدهای تولیدی کشاورزی جهت تنظیم سیستم‌های گرمایشی و مقابله با سرمازدگی اقدام کنند.

 

وی بیان کرد: صاحبان مشاغل نسبت به ذخیره‌سازی سوخت جایگزین، تجهیز و عایق‌سازی سیستم‌های حرارتی اقدام و ضمن حضور در واحد تولیدی در چند روز آینده توصیه‌های سازمان هواشناسی و کارشناسان جهاد کشاورزی و ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار