مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از افتتاح نمایشگاه آثار جشنواره صنایع دستی بسیج خراسان رضوی در مجتمع تجاری الماس شرق مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 09 January 2024

به گزارش تابناک رضوی، سیدجواد موسوی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در راستای حمایت از هنر ماندگار جامعه هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی برگزار شد.
وی ادامه داد: ارسال آثار به دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج خراسان رضوی تا هفتم دی ماه سال جاری انجام شد و تعداد ۱۵۰ اثر از ۴۰ هنرمند در ۳۰ عنوان رشته هنری و ۷شهرستان جمع آوری شد.
موسوی تصریح کرد: نمایشگاه این آثار از دوشنبه ۱۸ دیماه ۱۴۰۲ در طبقه منهای یک مجتمع تجاری الماس شرق مشهد افتتاح و تا ۲۲ دی ماه جاری ادامه دارد و از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
هم‌چنین مصطفی عاشوری فرمانده پایگاه بسیج شهید آقا مصطفی خمینی (ره) اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 500 متر مربع راه اندازی شده است.
او افزود: آثار برگزیده در جشنواره استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و در سطح کشور نیز با صنایع‌دستی دیگر استان‌ها رق ابت و ارزیابی خواهند شد.
هم‌چنین رمضان معمر دبیر جشنواره و رئیس انجمن هنرمندان صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان گفت: این نمایشگاه با همکاری بسیج هنرمندان و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و شرکت سپاد خراسان برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار