توزیع شیر رایگان بین ۳۶۰ هزار و ۷۶۴ دانش‌آموز مقطع ابتدایی آذربایجان غربی از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ 08 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، طرح توزیع شیر رایگان در مدارس مقطع ابتدایی استان  با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، عوامل اجرایی، اعضای انجمن اولیا و مربیان و نیز دانش‌آموزان در دبستان حاجی لطفی ارومیه آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در مراسم استانی آغاز رسمی طرح توزیع شیر رایگان در دبستان حاجی لطفی ارومیه اظهار کرد: پس از توقف ۶ ساله، طرح توزیع شیر رایگان در سطح مدارس مقطع ابتدایی با همت دولت از نو آغاز شده و در حال اجرا است.

علی مطهری افزود: این طرح با مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و با حمایت ویژه از سوی استانداری آذربایجان‌غربی به مرحله اجرا رسیده و از امروز به صورت رسمی آغاز شد.

 وی بیان کرد: طرح توزیع شیر رایگان برای ۳۶۰ هزار و ۷۶۴ دانش‌آموز مقطع ابتدایی در سراسر استان اجرا می‌شود و امیدواریم با موفقیت تا پایان سال‌تحصیلی برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برنامه ویژه آموزش و پرورش، توجه به مدارس دولتی و ارتقای این مدارس از هر نظر است که در همین راستا هم توزیع شیر رایگان با اولویت این مدارس انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار