مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا ۱۶ دی ماه، ۲۱ هزار و ۸۰۵ مورد بازرسی از بازار و واحدهای عرضه کننده کالا صورت گرفته که به تشکیل ۳ هزار و ۵۴۳ پرونده تخلف و معرفی متخلفین به تعزیرات حکومتی منجر شده است.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 07 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، محسن رستمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که صبح امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۶ دی ماه، ۲۱ هزار و ۸۰۵ مورد بازرسی از بازار و واحد‌های عرضه کننده کالا صورت گرفته که منجر به تشکیل ۳ هزار و ۵۴۳ پرونده تخلف و معرفی متخلفین به تعزیرات حکومتی شده است.

وی افزود: طی این مدت، ۳۳ جلسه تنظیم بازار در استان تشکیل شده که ۲۳۴ مصوبه در حوزه تأمین، توزیع و نظارت بر بازار به همراه داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: تعداد پرونده شکایات ثبت شده در سامانه سیمبا در سال جاری، ۲ هزار و ۵۱۵ فقره بوده است.

رستمی عنوان کرد: تشکیل جلسه هماهنگی خدمات سفر و نظارت بر واحد‌های تامین کننده ارزاق عمومی و خدماتی ایام پایانی سال با حضور اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌های صنفی از دیگر اقدامات انجام شده می‌باشد.

این مسوول ادامه داد: همکاری با سازمان تعاونی روستایی استان به منظور توزیع بهینه میوه تنظیم بازار در ایام پایانی سال و همچنین تشکیل منظم جلسات کمیته نرخ گذاری جهت ممانعت از ناهنجاری‌های قیمت به ویژه در خصوص کالا‌های خدماتی در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار