دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا از شناسایی و دستگیری 6 نفر از مدیران یک گروه فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 07 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، محمد رضا کرمی اظهار کرد: یکی از گروه‌های فضای مجازی در شهرستان بویین زهرا با بیش از ۱۵۰۰ عضو، ضمن توهین به مقدسات، آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و انتشار مطالبی حاوی محتوای توهین‌آمیز، به ساحت مقدس شهدا و شهدای حادثه تروریستی کرمان اقدام کرده و ناراحتی مردم شهید پرور منطقه را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: پیرو دستور دادستان کل کشور و تاکید دادستان مرکز استان مبنی بر برخورد با هتاکان به شهدای حادثه تروریستی کرمان و با درخواست اعضای شورا و اهالی روستا‌های منطقه بلافاصله دستور شناسایی و دستگیری مدیران این گروه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام قضایی اضافه کرد: بعد از توقف فعالیت این گروه در یکی از روستا‌های منطقه، ۶ نفر از مدیران آن شناسایی و دستگیر شده و برای آنان به اتهام توهین به مقدسات و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی پرونده قضایی تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی همواره در حال رصد فضای مجازی بوده و طبق دستور دادستان کل کشور افرادی را که با هم‌آوایی با معاندان، به مقدسات نظام جمهوری اسلامی و شهدا توهین می‌کنند شناسایی کرده و جهت تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی خواهند کرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار