رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر گردنه الماس خلخال بیش از ۷۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک را نجات دادند.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 07 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام عبدالاحد بابایی، رئیس جمعیت هلال حمر خلخال اظهار کرد: بارش برف در ارتفاعات خلخال هم‌چنان ادامه دارد و امروز در کولاک شدید گردنه الماس امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه امداد و نجات شهدای الماس در محور خلخال به اسالم بیش از ۷۰ خودروی گرفتار را با سرنشینان آن نجات دادند.

وی افزود: شدت کولاک به حدی بود که امکان حرکت به جلو و بستن زنجیر امکان پذیر نبود و رانندگان که از آب و هوای خوش گیلان در ادامه مسیر بودند در گردنه الماس در کولاک شدید گرفتار شدند.

بابایی گفت: بیشتر خودروها فاقد زنجیر چرخ بوده و موجب سرگردانی مسافران و سایر رانندگان در مسیر شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال با قدردانی از راهداران در نمک پاشی و تیغه‌زنی محور خلخال به اسالم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ده‌ها بار مسیر کولاکی خلخال به اسالم در چندین نقطه  احتمال مسدود شدن داشت تیغه‌زنی شده و مسیر برای تردد رانندگان هموار شده است.

وی از رانندگان و مسافران خواست تا در تردد از گردنه الماس از تجهیزات زمستانی لازم استفاده و این تجهیزات را به همراه داشته باشند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار