صدرنشینی تیم بزرگسالان سیدنا در استان با بها دادن به بازیکن نوجوان ۱۵ ساله در ترکیب ثابت تیم بزرگسالان از موفقیت‌های این تیم ریشه‌دار سی‌سخت است.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 07 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، باشگاه سیدنا سی‌سخت در گروه سخت خود در لیگ یک بزرگسالان استان کهگیلویه و بویراحمد در یک قدمی قهرمانی است.

در آخرین بازی این تیم در زمین دانشگاه دولتی یاسوج شاهد اقدام جالبی از سوی کادر این تیم بودیم به این صورت که دروازه‌بانی به نام بنیامین جهانگیری بازیکن ۱۵ ساله و آینده دار نوجوان این تیم مزد تلاش و پشتکار در تمرینات سیدنا را گرفت و در ترکیب ثابت تیم سیدنا در لیگ بزرگسالان استان قرار گرفت.

مسوولان این تیم بدون حامی و پشتیبان و حتی به گفته خودشان بعضی سنگ اندازی‌ها از جهات مختلف از سال گذشته تاکنون درد دل‌های فراوانی دارند ودچار مشکلات زیادی هستند.

این باشگاه در حال حاضر دارای ۲ رده امید و جوانان در لیگ کشور است و هم اکنون کوچکترین هزینه و کمک و حمایتی جهت ادامه راه سخت خود ندارد.

سال گذشته رده جوانان ۱۸ ساله‌های این باشگاه در لیگ مناطق کشور حضور داشت و در آستانه صعود به لیگ برتر کشور به دلیل دریافت کارت بیشتر موفق به صعود نشد، ولی امسال قصد دارد در صورت حمایت و رفع سنگ اندازی‌های خاص مجددا شانس خود را جهت صعود به لیگ برتر ایران امتحان کند.

در ضمن این باشگاه آماده تست گیری از جوانان شایسته جهت حضور در ترکیب تیم‌های کشوری خود بوده و آمادگی جهت حضور اسپانسر‌ها و تبلیغات در مسابقات کشوری را دارد.

این باشگاه مردمی در تمامی ایام سال در همه رده‌ها و همچنین مدرسه فوتبال فعال است و امید می‌رود مثل همه شهرستان‌ها مشمول حمایت‌های ویژه مسوولان قرار گیرد.

رونمایی از یک پدیده فوتبالی ۱۵ ساله

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار